آنتن مخابراتی در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Communications tower-1
Communications tower-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.


دکل های مخابراتی، به تمام دکل هایی اطلاق می شود که با است.فاده از آنتن های نصب شده روی آنها، یک ارتباط مخابراتی بدون سیم دو طرفه را برقرار می سازند و دارای تنوع بسیار زیاد از نظر کاربران است. که شامل دکل های شرکت‌های تامین کننده اینترنت بدون سیم، اپراتورهای موبایل، اپراتور های رادیو

همچنین، ناراحتی مردم نسبت به درآمد سالیانه حدود میلیون تومانی مالکانی که پشت بام خود را برای نصب دکل به اپراتور ها اجاره می دهند، یکی دیگر از ممانعت های مردمی از نصب سایت‌های موبایل است..مسئله ممانعت مردمی از نصب دکل یک مسئله پیچیده است. که در فلسفه به "جمع نقیضین" معروف است.، به این معنی که شخص معترض، حاضر نیست گوشی هوشمند خود را کنار بگذارد، و نمی خواهد باور کند که گوشی هوشمند او با است.فاده از همین دکل کار می کند، نه چیز دیگری، یعنی هم گوشی را می خواهد، و هم عامل آن را نمی خواهد، مثل خانمی که شوهرش را دوست داشته باشد ولی به پدرشوهرش احترام نگذارد.

همزمان که عده ای به نصب دکل های موبایل اعتراض داشته و در سایت cra..ir ثبت شکایت کرده و مانع از نصب آن هستند، عده ای دیگر به عدم وجود پوشش در منطقه خود اعتراض داشته و در همان سایت نیز  ثبت شکایت کرده و درخواست نصب سایت جدید در محل می کنند، و به است.ناد آمار، تعداد این اعتراض های دوم از تعداد اعتراض های قبلی بیشتر است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه