کابل کواکسیال در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Coaxial cable-1
Coaxial cable-2



- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.


کابل کواکسیال به واسطه یک عایق فوم و با یک غلاف فلزی که نقش محافظ را دارد پوشش داده شده است. و در لایه بعدی نیز یک کاور پلاستیکی دارد. همین ویژگی عایق بودن کابل کواکسیال باعث شده است. تا این کابل بتواند سیگنال‌های آنالوگ با طیف گسترده از فرکانس‌ها را در خود حمل کند. به همین دلیل در گیرنده‌های رادیویی، 

کابل کواکسیال که اکثرا برای آنتن است.فاده می شود یک رشته بوده و دارای مغزی مس و نویزگیر می باشد، اما کابل کواکسیال ترکیبی علاوه بر مغزی مس و نویزگیر دارای دو رشته کابل برق نیز می باشد که برای دوربین های آنالوگ قابل است.فاده است..

کابل کواکسیال برای اتصال به درگاه ورودی به یک رابط نیاز دارد اما اگر کابل کواکسیال بدون نیاز به رابط خریداری کرده باشید کارتان برای اتصال راحت‌تر می‌شود. برای است.فاده از این کابل ابتدا باید سیم کواکسیال را لخت کنید و سپس رشته رسانای داخل آن را بیرون آورده و یک رابط را به طور محکم دور تا دور آن بپیچید. اگر فضایی که قرار است. کواکسیال در آن وصل شود کم بود از یک رابط قائم است.فاده کنید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه