خرید ضایعات باطری در بومهن

Battery waste-1
Battery waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

بومهن یکی از شهرهای است.ان تهران و جزو شهرستان پردیس است.. این شهر در شرق است.ان تهران و در مسیر جاده تهران به دماوند قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران ۵ کیلومتر، از پردیس کیلومتر و از رودهن کیلومتر است.. واژه بومهن به معنی حرکت زمین یا زلزله است.. شهر بومهن در نزدیکی برخورد دو گسل شمال تهران و مشا قرار گرفته و همین امر دلیل نامگذاری آن است..


پس از بازیافت ضایعات باطری ups در برخی از مواقع یک بار دیگر باطری ها به چرخه تولید باز می گردند. اما در برخی از مواقع از باطری ها چیزی باقی نمانده است. و باید سرب آن را خارج سازند. افرادی که در زمینه بازیافت هر یک از انواع باطری های ups فعالیت می کنند باید روش های بازیافت و دستگاه های مورد نیاز بازیافت را داشته باشند. مقدار زیادی از این باطری ها از سرب تشکیل شده اند. بنابراین باید روشی است.اندارد برای خارج سازی سرب آن به کار گرفته شود.

یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی هایی که خریدار باطری فرسوده باید داشته باشد این است. که قیمت مناسبی را به فروشنده اعلام کند. هر یک از افرادی که قصد فروش باطری های یو پی اس را دارند باید در مورد قیمت با خریدار صحبت کنند. خریدار ضایعات باطری بر اساس میزان سرب درون باطری و دیگر ویژگی هایی که باطری دارد، قیمت گذاری را انجام می دهد. بنابراین برای خرید داغی باطری یو پی اس و خرید هر یک از دیگر باطری ها عوامل مشخص شده قیمت گذاری را برای فروشنده می گوید. فروشنده بر اساس مقدار باطری هایی که قصد فروش آنها را دارد، می تواند سود خوبی با فروش باطری ها به دست آورد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد ‌این باتری‌ها از طریق انجام همزمان چندین واکنش شیمیایی، انرژی الکتریکی لازم را برای سیستم‌های خارجی فراهم می‌کنند . هنگامی‌که یک باتری بتدریج تخلیه می‌شود، غلظت اسید سولفوریک و به تبع آن سرعت واکنش‌ها کاهش می‌یابد . این‌گونه باتری‌ها به دلیل غیرقابل بازگشت بودن واکنش‌های شیمیایی دارای دوره عمری مشخص هستند و پس از رسیدن به انتهای دوره عمری خود، با وجود محتوای فلزی بالا بویژه سرب، غیراستفاده و فرسوده و در گروه پسماند‌های ویژه تقسیم‌بندی می‌شوند .



( خرید ) های دیگر