خرید ضایعات مواد معدنی در شهر جدید اندیشه

Mineral waste-1
Mineral waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.


ضایعات معمولا ارزش آلیاژی و ترکیبی بالایی داشته و قابلیت فروش را دارند. و این مواد همواره مشتری پرو پا قرص برای خرید دارند. برخی از این ضایعات در برخی صنایع به خط تولید بازگشته و قابلیت است.فاده به عنوان مواد اولیه را دارند مانند: صنایع فولاد و آهن و تولید مقوا. و در برخی صنایع این مواد دیگر مورد است.فاده قرار نمی گیرد و بایستی به فروش برسد و یا از بین برود.

مقوله ضایعات بسیار موضوع گسترده و در بعضی مواقع حساس می باشد. همچنین این تجارت در صورتی که درست و با آگاهی وارد آن شوید میتواند تجارت پر سودی هم برای شما باشد. در برخی کشور ها سود این بیزینس تا حدی می باشد که دولت ها اجازه ورود بخش خصوصی را به این وادی نمی دهند. و در بعضی مواقع بازیافت آنها به چالش سیاسی بین کشور ها و حتی تنش هایی منجر می شود.

ضایعات پلاستیکی از نوع PB یا پلی است.ایرن: بیشترین مصرف این ماده در ظروف یکبار مصرف می باشد که جزو پر تولید ترین و پرمصرف ترین مواد پلاستیکی موجود در جهان می باشد. این مواد نبایستی در معرض حرارت قرار گیرند زیرا باعث آزاد شدن گاز های سمی می شوند. این مواد به علت اینکه خاصیت آلوده کنندگی بسیار بالایی برای محیط زیست قرار دارند به ناچار باید بازیافت شوند. و به همین دلیل یکی از بیشترین مواد پلاستیکی بازیافتی در جهان هستند.



( خرید ) های دیگر