ضایعات الکترونیکی در شهر جدید اندیشه ( خرید )

Electronic waste-1
Electronic waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.


. طراحی به نحوی كه قابلیت است.فاده طولانی مدت، ارتقا، و بازسازی و است.فاده مجدد داشته باشند: از آنجاییكه سود بیشتری را تولید كنندگان از طریق تولید منابع جدید و مجبور كردن مشتریان به خرید آنان بدست می آورند به این ترتیب از تولید ضایعات جلوگیری خواهد شد.

هند امروز حدود ۸/ میلیون رایانه خارج از رده دارد و تولیدكنندگان آن سالانه ۵ تن زباله الكترونیكی به آن اضافه می كنند. این تعداد نسبت به میلیون رایانه خارج از رده آمریكا اندك است.، اما یك &#;روند رو به رشد» را نشان می دهد. این مسأله با ورود زباله های الكترونیكی از سنگاپور و كره جنوبی پیچیده تر گردیده است.. كارشناسان محیط زیست در هند هشدار داده اند كه حتی به كارگیری روش های اولیه و مقدماتی برای بازیافت ضایعات الكترونیكی برای سلامت انسان و محیط زیست بسیار خطرناك است. و بنابراین باید به صورت جدی از واردات زباله ها و پسماند رایانه ها به هند جلوگیری شود. قسمت های رایانه - شامل نمایشگر (مانیتور)، چاپگر، صفحه كلید، واحد مركزی پردازش و به حركت آورنده فلاپی - دارای فلزات قیمتی مانند طلا، نقره و پلاتین است.. البته حاوی مواد خطرناك مانند سرب، كادمیوم و جیوه نیز می باشد و تجزیه و بازیافت این مواد برای سلامتی انسان زیان آور است..

. ایجاد دفاتر و اتحادیه هایی محلی که به امر رسیدگی به بازیافت ضایعات الکترونیکی بپردازند. این دفاتر می توانند به شناسایی محلهایی که نیاز به این ضایعات دارند بپردازند. برای مثال در ایالات متحده شاهدتعداد زیاد این گونه از دفاتر هستیم مانند: Neveda Division of Environmet Protection و یاSilicon Valley Toxics Coalition.



( خرید ) های دیگر در شهر جدید اندیشه