خرید ضایعات کاغذ و مقوا در بومهن

Paper and cardboard waste-1
Paper and cardboard waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

از دیگر جاذبه‌های شهر بومهن، امامزاده قاسم در روستای گلخندان است.. این امامزاده که احتمالا متعلق به دوره صفویه است. در نقطه‌ای مرتفع و با چشم انداز زیبایی به روستا قرار گرفته است.. سنگ قبرهای اطراف این امامزاده مربوط به دوره قاجار بوده و دارای نقش ها و نشانه هایی مانند تسبیح، قیچی، شانه و نقش‌های دیگری است.. روستای گلخندان در کیلومتری جنوب بومهن قرار گرفته و باغ‌های گیلاس، آلبالو، زردآلو، سیب و گردو فراوانی دارد.


اقای سید مهدی موسوی خریدار انواع کتاب باطله، کاغذ باطله، اسناد امحایی است.. خرید به صورت عمده و نقدی است.. لازم به ذکر است. که امکان تخمیر و خرد کردن اسناد در حضور نماینده شما در هر مقدار تناز در گروه تولیدی و انبارهای برنا (موسوی) نیز وجود دارد. شماره تماس آقای موسوی: و ۵۸

به همین دلیل توجه به شیوه‌های مدیریت پسماند بار دیگر اهمیت خود را نشان می‌دهد و می‌تواند با مدیریت درست پسماند کاغذ و کارتن باعث شود درختان کمتری قطع شوند و نیاز کشور به خرید کاغذی که هر تن آن با قیمت هزار دلار خریداری می‌شود، به تنی ۸ دلار کاهش یابد! علاوه بر اینکه با مدیریت درست پسماند، اشتغال‌زایی در زمینه‌ی جمع‌آوری، انتقال، تفکیک و بازیافت ضایعات بالا می‌رود که می‌تواند برای اوضاع کنونی کشور بسیار مهم باشد.

ما در ضایعات کاغذ نجاتی، انواع کاغذ و مقوای باطله را با منصفانه ترین قیمت ممکن از شما عزیزان خریداری کرده و بسته به نوع و جنس کاغذ ضایعاتی آن ها را به محصولاتی مانند: خمیر کاغذ، کاغذ بازیافتی  و پوشال کاغذ یا همان پوشال میوه ای تبدیل می کنیم.



( خرید ) های دیگر