خرید ضایعات کاغذ و مقوا در شهر ری

Paper and cardboard waste-1
Paper and cardboard waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کوچه حنظله، دینار، شهید محمدرضا عربخواری. امام خمینی. باصری. جاده ورامین. ساسان، الموالی، صوفی، در بازار روده (حسن صباح در آنجا خانه داشت)، خیابان سرکه در قرن دوّم و سوّم هجری شهرت و عظمتی داشت، خیابان ساربان (یا ساربانان) و علاوه بر اینها خود بازارها در حکم شوارع بودند.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

این شرایط آب و هوایی موجب شده تا شهر ری از پوشش جنگلی طبیعی برخوردار نباشد اما در عین حال جنگل‌های دست کاشت آن در حدود هکتار وسعت دارد و با وجود مراتع نسبتا غنی، رتبه چهارم را در میان دوازده شهرستان است.ان تهران، بعد از فیروزکوه، ساوجبلاغ و دماوند، به خود اختصاص داده است.. در شهر ری گیاهان دارویی بسیاری مانند گل گاو زبان، خاکشیر، کرچک، کاسنی و پونه یافت می‌شود.


به این ترتیب، برای تأمین مواد اولیه‌ی صنایع کاغذ و کارتن در هر سال، خیلی درخت باید قطع شود! میزان تولید کاغذ در سال چیزی حدود میلیون تن بوده که پس از ده سال، با رشدی چشمگیری، به میلیون تن رسیده است. و این روند همچنان ادامه دارد. حالا شما خودتان حساب کنید برای تأمین کاغذ صنایع کاغذ و کارتن چه تعداد درخت باید قطع شود!

یکی از بزرگترین مزیت های بازیافت کاغذ، کاهش قطع درختان و عمل به وظیفه مهم حفظ محیط زیست است.. ضایعات کاغذ و مقوا می تواند تبدیل به مواد قابل است.فاده مجدد شود. ما در انبار ضایعات کاغذ نجاتی به عنوان یکی از بزرگترین خریداران کاغذ ضایعات، به این مهم، جامه عمل پوشانده ایم.

این فرد خریدارزینک باطله، فیلم باطله، پوشال چاپخانه و صحافی،  کاغذ و کتاب باطله، اسناد و مدارک و اوراق باطله است.. سابقه کار زیادی دارد. آماده عقد قرارداد با چاپخانه‌ها و صحافی‌ها است.. در ضمن تمامی ضایعات شما با باسکول دیجیتال در حضور شما وزن خواهد شد. شماره تماس: ۵ و ۵



( خرید ) های دیگر