فروش عسل طبیعی در شهر جدید اندیشه

natural honey-1
natural honey-2



شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.


ترکیبات و نوع عسل، بسته به نوع تغذیه زنبورعسل و نوع گل‌های مورد است.فاده، متفاوت است.. درصد آب موجود در عسل‌ها، به شرایط اقلیمی و میزان رطوبت منطقه بستگی دارد. در مناطقی که میزان رطوبت هوا بالاتر است.، درصد آب عسل بیشتر است.. برای مثال عسل‌های شمال مثل عسل

وقتی بیشتر آب از لانه زنبور تبخیر شد، زنبور با ترشح مایعی از شکم شانه را می‌بندد که در نهایت به موم زنبور تبدیل می‌شود. در اینجا می توانید بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران را بیابید که بسته بندی عسل صادراتی در دست تولید دارد.

در کشورهایی همچون برزیل، روسیه، چین، آرژانتین، سوئیس، آلمان، است.رالیا و نیوزیلند که مهمترین کشورهای تولید کننده عسل در جهان هستند حداقل فرآورده غذایی از قبیل شکلات عسل، عسل کریستاله، کیک عسل، ماست عسل، شیرعسل، گرده عسل، ژله عسل و سالاد میوه با عسل تولید می‌ شود



( فروش ) های دیگر