خریدوفروش غلطک - غلتک در شهر جدید اندیشه

Roller - roller-1
Roller - roller-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.


رولهای تنشن لِوِلِر شامل غلتکهای پشتیبان، غلطکهای میانی و غلتکهای کاری با یا بدون پوشش کروم سخت در ابعاد متنوع و طرحهای مهندسی گوناگون مورد مصرف صنایع فولادی تولید کننده ورقهای پوشش داده شده با گالوانیزه، روی، قلع و رنگهای محافظ

روليك وپايه روليک یکی از تجهیزات جانبی و اصلی نوار نقاله می باشد . اين جزء اصلي از نوارنقاله ، به عنوان هرزگرد در اين سيستم عمل مي نمايد.براساس تناژ و نوع مواد حمل شونده ، قطر و سايز آن با سطح کیفیت و عملکرد در پايتخت صنعت قابل ارائه به مشتریان می باشد که در تصاویر زیر نمونه هایی از  رولیک نمایش داده شده است.

پتو نسوز که از جمله محصولات پرکاربرد در حوزه صنعت و اطفای حریق به شمار می آید، وابسته به عوامل گوناگونی مانند کیفیت و نوع الیاف به کار رفته در تولید آن می باشد. این محصول که با عناوین دیگری همچون بلنکت و پتوی سرامیکی نیز معروف است. به دلیل مقاومت حرارتی بالا که به […]



( خریدوفروش ) های دیگر