فروش غلطک - غلتک در شهر جدید اندیشه

Roller - roller-1
Roller - roller-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)

اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.


این شرکت اکنون با بهره گیری از واحدهایی همچون واحد تکنیکال ، واحد آزمایشگاه تخصصی مواد ، واحد تولید آمیزه های لاستیکی با دستگاههای پیشرفته ، واحد تورق مواد ، واحد قالبگیری مجهز به پرسهای اتوماتیک با تناژ بالا ، کیفیت تولیدات خود را مطابق با مشخصات درخواستی مشتری تضمین می کند. این شرکت با بهره برداری از تکنولوژی روز میباشد

ایران رولیک با بیش از سال تجربه در راستای فروش و عرضه عمده رولیک, رولیک صنعتی, غلطک نوار نقاله, رولیک جوشی, رولیک تعویضی, غلطک پرسی, رولیک است.یل, غلطک فلزی, پایه رولیک, غلطک پلیمری, رولیک راهنما, رولیک رفت و برگشت, رولیک زنجیری, رولیک ضربه گیر, رولیک معمولی, رولیک صنعتی, فروش رولیک صنعتی, رولیک صنعتی است.یل, تولید عمده رولیک صنعتی, رولیک برگشت, غلطک پرسی, رولیک صنعتی پلیمری, رولیک تعویضی, رولیک جوشی Co , رولیک راهنما, غلطک رفت, رولیک زنجیری, غلطک ضربه گیر, رولیک صنعتی فلزی, رولیک معمولی, غلطک نوار نقاله, تولید غلطک نوار نقاله, سرعت غلطک نوار نقاله, غلطک نوار نقاله محرک, غلطک نوار نقاله متحرک و با قیمت رقابتی در بازار تهران می باشد.

بلبرینگ صنعتی که باعنوان یاتاقان توپی نیز شناخته می شود، از جمله ابزارآلات مهم و پرکاربردی است. که در بسیاری از دستگاه ها و تجهیزات صنعتی، نقش ویژه و موثری دارد. این گروه از لوازم صنعتی که در خانواده یاتاقان ها قرار دارند، بلبرینگ صنعتی با توجه به خاصیت چرخشی خود در صنایع مهم تولیدی […]



( فروش ) های دیگر