تجهیزات آتش نشانی در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..


لوازم آتش نشانی از مهمترین تجهیزات ایمنی در ساختمان هستند. تجهیزات آتش نشانی شامل تجهیزات ایمنی فردی، تجهیزات سیستم های اعلام و اطفاء حریق است.. این تجهیزات کاربرد زیادی داشته و وجود آنها در هر ساختمانی ضروری است. و تا به حال جان میلیون ها انسان به کمک آنها نجات یافته است.. همان گونه که بیان نمودیم کپسول های آتش نشانی از مهمترین تجهیزات اطفا حریق می باشند. تجهیزات آتش نشانی صنعتی شامل: کوپلینگ آتش نشانی، شیرهیدرانت آتش نشانی، شیلنگ های پیشرفته آتش نشانی، گوی ضد حریق، اسپرینکلر، جعبه آتش نشانی، شلنگ آتش نشانی، مانیتور آتش نشانی می باشد. و

تجهیزات اعلام حریق از دسته های مهم و تاثیرگذار در تجهیزات آتش نشانی هستند. یک سیستم اطفاء حریق که توسط یک متخصص طراحی شده است.، بهترین محافظت ممکن را از مردم و اموال آنها ایجاد می کند. در واقع در صورت آتش سوزی خسارت را به حداقل می رساند. عوامل اطفاء حریق بسته به نوع آتش سوزی ها متفاوت است.. به عنوان مثال در هر یک از آتش سوزی های وابسته به مایعات الکتریکی، غیر الکتریکی، قابل اشتعال، چوب و کاغذ، چربی یا روغن، فلز، مواد شیمیایی و &#;، از تجهیزات اطفای حریق متناسب با نوع آتش سوزی است.فاده می شود.

خاموش کننده های پودری از دیگر تجهیزات آتش نشانی است. که شامل مواد شیمیایی که منجر به خاموش شدن آتش میگیردد. در گذشته خاموش کننده های پودری را در قوطی ها قرار میدادن و در محل گذاشته میشدند و هنگام آتش سوزی آتش نشانان از آن است.فاده میکردند. اما امروزه دستگاه خاموش کننده پودری ساخته شده است. و پودر را بر روی آتش میپاشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن