لوازم ترافیکی و هشدار در بومهن ( فروش )

Traffic and warning devices-1
Traffic and warning devices-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.


با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

افزایش روزافزون جمعیت و زیاد شدن تعداد وسایل نقلیه از پس آن، پتانسیل بالایی برای ایجاد تصادفات شهری و جاده‌ای ایجاد می‌کند. در چنین شرایطی، با کنترل ترافیک می‌توان در شهر و جاده از بروز حوادث ناگوار جلوگیری نمود. برای کنترل ترافیک، از تجهیزاتی به نام تجهیزات ترافیکی است.فاده می‌شود که شامل وسایلی از جمله مخروط ترافیکی، سرعت گیر، آینه محدب، گل‌میخ و چشم گربه‌ای، چشم ببری، تابلو ترافیکی، بشکه ایمنی، جداکننده ترافیکی، است.اد پلاستیکی، راه بند آکاردئونی و.. می‌شوند. باتوجه به این‌که تجهیزات ترافیکی در شرایط مختلف آب و هوایی قرار می‌‌گیرند، همچنین به علت نقش مهم آن‌ها در جلوگیری از تصادفات شهری و جاده‌ای، این تجهیزات باید از مرغوبیت خوبی برخوردار باشند و توسط افراد متخصص نصب گردند. شرکت کیمیا صنعت اسپیتمان یکی از برترین تولیدکنندگان این وسایل در شرق کشور می‌باشد که برای خرید تجهیزات ترافیکی می‌توانید به آن مراجعه کنید. بیش از سال سابقه در این حوزه و چندین نمونه‌کار موفق، تضمین‌کننده مرغوبیت کالاهای ما می‌باشد. شما می‌توانید از طریق همین صفحه، محصولات ما را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید.

**امکان خرید تمامی محصولات از طریق فروشگاه اینترنتی سپاهان ایمن (دارای نماد اعتماد الکترونیک - اینماد)** www.sepahanimen.ir فروش لوازم ترافیکی و هشدار ، فروش تجهیزات پارکینگ گروه صنعتی سپاهان به صورت انحصاری در زمینه تجهیز مجتمع های تجاری، مسکونی و اداری به لوازم ایمنی پارکینگ، لوازم ترافیکی، نوار ترمز پله ، ترمز پله آلومینیومی لوکس شب تاب و بورس ترمز پله فعالیت می نماید. از جمله سایر فعالیت های گروه صنعتی سپاهان در زمینه مناسب سازی ساختمان می توان به نصب نرده است.یل و آلومینیوم، نرده شیشه ای و فلزی، نصب حفاظ بانکی،حفاظ پنجره، محافظ ستون، کاراستاپ (متوقف کننده خودرو)، خط کشی پارکینگ، تولید کننده راهبند فنی، راهبند آپارتمانی، کانکس نگهبانی، دوربین پلاک خوان، تجهیزات ترافیکی از قبیل است.وانه و کله قندی، سرعت گیر، چشم گربه ای، جدا کننده و ... اشاره نمود.



( فروش ) های دیگر در بومهن