تجهیزات آتش نشانی در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.


تجهیزات اعلام حریق از دسته های مهم و تاثیرگذار در تجهیزات آتش نشانی هستند. یک سیستم اطفاء حریق که توسط یک متخصص طراحی شده است.، بهترین محافظت ممکن را از مردم و اموال آنها ایجاد می کند. در واقع در صورت آتش سوزی خسارت را به حداقل می رساند. عوامل اطفاء حریق بسته به نوع آتش سوزی ها متفاوت است.. به عنوان مثال در هر یک از آتش سوزی های وابسته به مایعات الکتریکی، غیر الکتریکی، قابل اشتعال، چوب و کاغذ، چربی یا روغن، فلز، مواد شیمیایی و &#;، از تجهیزات اطفای حریق متناسب با نوع آتش سوزی است.فاده می شود.

این ماشین نیز جزء ماشین های سنگین ایستگاه حریق تک منظوره بوده و به دلیل دارا بودن یک کابین گنجایش مخزن آب آن از ماشین پیشرو بیشتر است.. بنابراین در عملیات اطفاء حریق توانایی تأمین کننده آب مورد نیاز را دارد. لوازم این ماشین آتش نشانی شامل: مخزن آب، پمپ و سایر تجهیزات آبرسانی است..

ماسک آتش نشانی از وسایل آتش نشانی است. که نبود آن در تجهیزات سلامت آتشنشانان را تحت شعاع قرار می‌دهد. ماسک آتش نشانی هم به صورت نیمه صورت و هم تمام صورت مورد است.فاده قرار می‌گیرد. این ماسک ها هم به صورت دو فیلتر و هم تک فیلتر موجود هستند که بسته به نوع و میزان حریق آتش نشان یکی از این دو است.فاده می‌کنند.  ماسک های آتش نشانی نه تنها از ورود دود به داخل ریه ها جلوگیری می‌کند بلکه کل صورت را محافظت می‌نماید. طلق است.فاده شده در قسمت چشم ها از پلی کربنات ساخته شده است. و ضد خش می‌باشد. این ماسک ها را می توان به دستگاه های اکسیژن متصل نمود تا در صورت عدم وجود هوای سالم در محیط آتش نشان بتواند به کار خود ادامه دهد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن