تجهیزات آتش نشانی در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. یکی از جالب ترین نکات در خصوص محله های شرق تهران این است. که دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی می باشد. همانطور که می دانید، تهران شهری بسیار بزرگ می باشد که با داشتن منطقه، از جمله شهر های بسیار محبوب ایران به شمار می آید. اما امروزه این شهر به بخش های مختلفی تقسیم شده و در نتیجه هر کدام از بخش های این شهر، دارای ویژگی های متفاوتی می باشد. محله های شرق تهران یکی از این بخش هاست که با داشتن جاذبه های گردشگری متفاوت توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند.

برای خرید خانه در شرق تهران باید حداقل متری ۵ میلیون تومان هزینه کنید.  این قیمت برای خانه‌های جدید و نوساز به متری ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. برای خرید آپارتمان قدیمی در شرق تهران نیز حداقل متری میلیون تومان و برای آپارتمان‌هان نوساز متری حداقل ۵ میلیون تومان هزینه کنید. برخی از خیابان‌های محله نیروی هوایی و پرستار  جزو گران‌ترین و خیابان‌های جنوب بلوار ابوذر و نبرد نیز جزو ارزان‌ترین مناطق شرق تهران هستند.

محله های شرق تهران به ویژه محله هایی که در منطقه قرار دارند، دارای مزایای بسیار زیادی می باشند. ااز جمله مزایای محله های شرق تهران واقع در منطقه این است. که در بیشتر روز های سال، آب و هوای بسیار خوب و پاکیزه ای در این منطقه به ویژه در محله های شرق تهران قرار دارد. علاوه بر این، متروی تهران در منطقه نیز وجود داشته و در نتیجه دسترسی به مناطق مختلف آن را برای عموم مردم راحت تر کرده است.. همچنین، خطوط بی آر تی تا پایانه شرق تهران ادامه داشته و همچنین خطوط اتوبوس رانی نیز در تمامی محله های این منطقه قرار دارد. 


کفش ایمنی از جمله تجهیزات است. که مخصوص آتش نشان ها طراحی می‌شود. اصولا آتش نشان ها از نوع خاصی از چکمه است.فاده می‌کنند. این چکمه ها آتش نشان را در برابر حرارت، جریان های الکتریسیته، انواع روغن ها و گاز ازن، تشعشعات UV  و رطوبت محافظت می‌کند. پوشیدن این چکمه کر راحتی است. و پا در آن احساس راحتی می کند. کفی چکه آتش نشانی به شکلی طراحی شده است. که آتش نشان بتواند در مسیرهای صعب‌العبور به راحتی حرکت کند بدون اینکه پایش لیز بخورد. در داخل کفش از الیافی است.فاده شده است. که پا در آنها احساس راحتی کند.

که در ساختمان های و مراکز صنعتی نصب و مورد است.فاده قرار می­ گیرد و دارای تنوع بسیار زیاد بوده و از جنس شیشه، فلز و PVC ساخته می شود. در بعضی از این جعبه ها کپسول های آتش نشانی و در برخی دیگر نیز شلنگ های آب ضد حریق قرار می­ گیرد. این جعبه ها یا به صورت توکار و یا روی کار در مکانی که دسترسی به آن آسان باشد نصب می‌شود. فایر باکس بعد از کپسول ها مهمترین تجهیزاتی است. که باید در ساختمان های بزرگ نصب شوند. با وجود اینچنین دستگاه هایی و آموزش دادن به افرادی که در ساختمان هستند می‌توان تا حد زیادی از بزرگ شدن آتش در ساختمان و سرایت آن به دیگر نقاط ساختمان جلوگیری نمود.

ابزار و لوازم به دو بخش تقسیم می‌شوند. بخش اول تجهیزاتی مثل دستکش، لباس، کلاه، دستگاه تنفسی و &#; که آتش نشان ها برای اطفا حریق به آنها نیاز دارند. بخش دوم وسایلی مانند شیلنگ، نازل، آب، ماشین، کپسول و &#; که خاموش کردن آتش با آنها صورت می‌گیرد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران