ردیاب شخصی در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

personal tracker-1
personal tracker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..


علاوه بر موارد فوق مهم‌ترین کاربرد و پرکاربردترین مورد است.فاده از این موقعیت‌یاب، است.فاده از آن جهت موقعیت‌یابی و حفاظت از سالمندان، افراد آلزایمری، حیوانات خانگی و کودکان، به‌ویژه کودکان توانخواه و مبتلا به اوتیسم است..

شما میتوانید برای دریافت قیمت ردیاب مدل G و خرید بهترین ردیاب شخصی برای کودک و سالمند با تلفن های موجود در وبسایت رایان جی پی اس با کارشناسان ما تماس گرفته و بصورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین شما میتوانید بصورت رایگان از کارشناسان بخش فروش برای خرید ارزانترین ردیاب شخصی راهنمایی بگیرید.

ردیاب کودک مدل G رایان جی پی اس که با عنوان ردیاب پاسپورتی معروف است. ،یک ردیاب کاملا مدرن می باشد. باطری داخلی میلی آمپر و کاملا فلت با قابلیت نگهداری شارژ بین  الی روز و با وزن گرم این ردیاب شخصی را نسبت به سایر ردیاب های مشابه موجود در بازار کاملا متماییز کرده است. . ضخامت نیم میل این ردیاب پرسنلی به شما این امکان را می دهد تا برای جاسازی کردن ردیاب در هر وسیله ای دچار مشکل نشوید . این جی پی اس هوشمند قابلیت است.فاده در کیف پول را نیز دارد. بدنه ردیاب از جنس پلاستیک فشرده و بسیار مقاوم می باشد. حال یک سوال پیش می آید: چرا باید ردیاب شخصی مدل G رایان جی پی اس را خرید؟



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری