لوازم ترافیکی و هشدار در شرق تهران ( فروش )

Traffic and warning devices-1
Traffic and warning devices-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. یکی از جالب ترین نکات در خصوص محله های شرق تهران این است. که دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی می باشد. همانطور که می دانید، تهران شهری بسیار بزرگ می باشد که با داشتن منطقه، از جمله شهر های بسیار محبوب ایران به شمار می آید. اما امروزه این شهر به بخش های مختلفی تقسیم شده و در نتیجه هر کدام از بخش های این شهر، دارای ویژگی های متفاوتی می باشد. محله های شرق تهران یکی از این بخش هاست که با داشتن جاذبه های گردشگری متفاوت توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند.

یکی از قدیمی ترین و شاید منحصر به فرد ترین خیابان های تهران خیابان دماوند می باشد که توانسته سه منطقه مختلف را به هم متصل کند. محله دماوند که بیشتر به دلیل وجود همین خیابان شناخته می شود یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین بافت ها را به خود اختصاص داده و از نظر بسیاری کارشناسان در صورت بروز زلزله فاجعه گسترده در آن رخ خواهد داد. دسترسی به این خیابان بسیار ساده بوده و شما می توانید از طریق خطوط ، و بی آر تی در آن تردد کنید.

به طور کلی می توان گفت که منطقه تهران، از محله تشیل شده است.. این محله های شرق تهران هر کدام در بخش های مختلفی از این منطقه قرار دارند و در نتیجه، جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی را نیز در درون خود قرار داده اند. اما از جمله محله های شرق شهر تهران که در منطقه قرار دارند می توان به: تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلواز پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، و همچنین مهران اشاره کرد. محله های شرق تهران واقع در منطقه با داشتن موقعیت های مختلف و جاذبه های گردشگری متفاوت، افراد بسیاری را به سمت خود جذب می کنند و محله های شرق تهران همیشه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به قصد گشت و گذار و تفریح به پایتخت می آیند هستند.


قوانین راهنمایی و رانندگی با هدف تسهیل عبور و مرور و همچنین کاهش خطرات احتمالی شکل گرفته اند؛ اما این قوانین چگونه در خیابان ها و جاده ها اعمال می شوند؟ بدون شکل تابلوهای ترافیکی جاده ای نقش بسیار مهمی را در این راستا ایفا می کنند. این دسته از تجهیزات ترافیکی ...

اگر در یکی از اتوبان های شهری و یا جاده های برون شهری رانندگی کرده باشید، بدون شک بشکه های پلاستیکی زرد رنگی را در کنار جاده و یا در نزدیکی خروجی بزرگراه ها و همچنین چهارراه ها دیده اید. این بشکه های پلاستیکی موانعی هستند که حریم جاده ها و خیابان ها را مشخص کرده و همچنین در هد...

افزایش روزافزون جمعیت و زیاد شدن تعداد وسایل نقلیه از پس آن، پتانسیل بالایی برای ایجاد تصادفات شهری و جاده‌ای ایجاد می‌کند. در چنین شرایطی، با کنترل ترافیک می‌توان در شهر و جاده از بروز حوادث ناگوار جلوگیری نمود. برای کنترل ترافیک، از تجهیزاتی به نام تجهیزات ترافیکی است.فاده می‌شود که شامل وسایلی از جمله مخروط ترافیکی، سرعت گیر، آینه محدب، گل‌میخ و چشم گربه‌ای، چشم ببری، تابلو ترافیکی، بشکه ایمنی، جداکننده ترافیکی، است.اد پلاستیکی، راه بند آکاردئونی و.. می‌شوند. باتوجه به این‌که تجهیزات ترافیکی در شرایط مختلف آب و هوایی قرار می‌‌گیرند، همچنین به علت نقش مهم آن‌ها در جلوگیری از تصادفات شهری و جاده‌ای، این تجهیزات باید از مرغوبیت خوبی برخوردار باشند و توسط افراد متخصص نصب گردند. شرکت کیمیا صنعت اسپیتمان یکی از برترین تولیدکنندگان این وسایل در شرق کشور می‌باشد که برای خرید تجهیزات ترافیکی می‌توانید به آن مراجعه کنید. بیش از سال سابقه در این حوزه و چندین نمونه‌کار موفق، تضمین‌کننده مرغوبیت کالاهای ما می‌باشد. شما می‌توانید از طریق همین صفحه، محصولات ما را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید.



( فروش ) های دیگر در شرق تهران