قالب ورق و پليت در پردیس ( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت )

Sheet and plate mold-1
Sheet and plate mold-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

شهر پردیس با مساحتی حدود کیلومتر مربع، در ارتفاع تا از سطح دریا قرار گرفته است.. پردیس منطقه‌ای با بافت کوهستانیه و شیبی حدود درصد داره و برخی‌ از این بابت، نسبت به پردیس نارضایتی دارن. کوهستانی بودن این منطقه، آب و هوایی نسبتا سرد و کمکی خشک‌ رو به اون بخشیده. با این حال شهر پردیس، دارای مزیت‌های بسیاری هم هست که جمعیت حدود هزار نفر‌ رو به خودش جذب کرده و همچنان مشتاقان زیادی داره که خواهان سکونت در پردیس تهران هستن. بافت شهر پردیس شامل بخش‌های متفاوتی میشه که از مسکونی گرفته تا توریستی، تحقیقاتی، صنعتی و اداری‌ رو شامل میشه .


قالب ریخته گری آلومینیوم موقت معمولا از جنس ماسه، گچ و یا سرامیک هستند که بعد از یک بار است.فاده از آن ها دیگر قابل مصرف نیستند و بعد از اینکه قطعه از قالب خارج میشود، قالب ها از بین می روند، از روش های دیگر که در قالب های موقت رایج هستند میتوان به ریخته گری در قالب های خشک، قالب های دقیق و قالب پوسته ای می باشد، البته امروزه ریخته گری در قالب ماسه ای متداول تر می باشد که در این روش از ماسه چسب و آب و دیگر افزودنی ها است.فاده می شود.

پلیت صفحه فولادی است. که اغلب برای ایجاد محصولات فلزی است.فاده می شود. پلیت در ضخامت و عرض های مختلف تولید و برش داده می شود و با هم جوش داده می شود تا محصول نهایی ایجاد شود. از پلیت غالبا به عنوان فولاد تخت یاد می شود. همانطور که فولاد با درجه حرارت بالا بوسیله غلتک ها نورد می شود مقاومت می یابد.

شرکت راستین ساختار ایفا نیرو با نام تجاری آرسینکو فعال در زمینه ی تامین و تدارک مقاطع صنعتی از قبیل فولادهای آلیاژی و است.نلس است.یل، لوله و آهن آلات از منبع داخلی و خارجی مبتنی بر نیاز مشتری و تضمین کیفیت مطابق با آخرین است.انداردهای جهانی و ملی



( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت ) های دیگر در پردیس