ماشین آلات لیزری در شهر جدید اندیشه ( فروش, خدمات و سرویس )

Laser machines-1
Laser machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.


با است.فاده از انواع دستگاه‌ های برش لیزری، صاحبان کسب‌ و کار در حرفه ‌ صنعت تولید ماشین‌ آلات کشاورزی، می ‌توانند فضای تولیدات خود را گسترش داده و ماشین ‌آلات کشاورزی بیشتری را در کیفیت بسیار مناسب و در زمانی بسیار کوتاه انجام دهند.

تجهیزات برش لیزر از سال پیش به طور گسترده‌ای در صنعت ماشین آلات ساختمانی مورد است.فاده قرار گرفتند و عمدتاً برای برش متریال‌های مختلف در ساخت ماشین آلات جاده، لودر، ماشین آلات بندری، بیل مکانیکی، ماشین آلات آتش نشانی و بهداشتی مورد است.فاده بودند.

ازآنجایی‌که بیشتر پردازش ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی از قطعات پیچیده ورق فلزی .- میلی متری تشکیل می‌شود، این امر الزامات سخت‌گیرانه‌تری را در مورد فناوری پردازش مطرح می‌کند. فرایند سنتی تولید قطعات ورق فلزی پیچیده است.، معمولاً از عملیات پرس‌کاری است.فاده می‌شود و تعداد زیادی قالب پرس‌کاری (stamping) مورد نیاز است.. فرایند ساخت قالب (mold) پیچیده است. که نه‌تنها چرخه تولید را طولانی میکند، بلکه هزینه آن بالا است. و برای تحقیق و توسعه محصولات جدید مناسب نیست. علاوه ب این، فقط برای تولید انبوه مناسب است. و برای تولیدات انبوه کوچک دارای محدودیت های خاصی و راندمان پایین تولید است. که به یک مشکل اساسی در تولید ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی تبدیل شده است..



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر جدید اندیشه