یخساز و سردخانه صنعتی در شهر جدید اندیشه ( فروش, خدمات و سرویس )

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.


از دیرباز مردم با یخ و است.فاده از آن کاملا آشنا بوده اند با پیشرفت صنعت الخصوص صنعت سرمایش و ساخت اولین کارخانه یخسازی در سال دستگاه یخساز پا به عرصه وجود گذاشت با پیشرفت روزافزون یخسازی و فروش و تولید و مصرف یخ یکی از اقتصادی ترین تجارت جهان گردید. تاریخچه پیدایش یخساز یا همان دستگاه یخساز صنعتی بر می گردد به انسان های اولیه که برای حفظ مواد غذایی از چاه ها و غارهای زیر زمینی و چشمه ها است.فاده می کردند و همچنین آب انبارها که بعد از گذر از مراحل اولیه برای حفظ آب یخ مورد است.فاده قرار می گرفت و به این مکان ها به عنوان یخ ساز طبیعی می نگریستند و به آنها یخچال یا یخدان می گفتند.

فرقی که بین تونل انجماد و سردخانه‌های نگهداری وجود دارد در اواپراتورهای آن‌ها است.. در تونل انجماد اواپراتور به صورت ایستاده می‌باشد تا باد به صورت مستقیم در محصول حرکت داشته باشد. ضمن این‌که برای جریان بهتر باد، سقف کاذبی نیز ایجاد می‌کنند که حرکت باد را به صورت چرخشی سیرکوله کند. این نوع اواپراتورها با توان برودتی بالا، فاصله فین زیاد و دمنده‌های هوا با حجم هوادهی و فشار است.اتیك بالا طراحی و ساخته می‌شوند.

ایمنی دستگاه‌ها همیشه جزء دغدغه‌های اصلی سیستم های مدرن می‌باشد. یکی از مهم ترین معیار های خرید هر گونه تجهیزات الکتریکی صنعتی، ایمنی دستگاه است.. از دید تمامی صنعتگران، دستگاهی که مجهز به ویژگی های ایمنی و سیستم های هوشمند باشد، دستگاه مطلوب و کارآمدی محسوب می‌شود. چرا که بروز خطرات احتمالی را از بین می برد و یا به حداقل می‌رساند.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر جدید اندیشه