مشاوره و اجرا مفتول سازی در شهر جدید اندیشه

Wire making-1
Wire making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا

به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.

این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..


به صورت اختصاصی کاربرد این جنس از مفتول ها در تولید انواع توری های حصیری، مرغی، پرسی، سیم خاردار، پانل، مش، الکترود، صنعت ساختمان آرماتوربندی، قالب بندی، بسته بندی، صنعت کشاورزی سیم کشی باغ های انگور، بسته بندی عدل پنبه، ساخت قفس پرندگان، ساخت اقلام و وسایل تزئینی خانگی نیز مشاهده می شود.

به سیم مفتولی در بازار سیم خشک یا سیم نصب نیز می‌گویند. سیم مفتولی از محصولات پرکاربرد و ثابت صنایع ساخت‌وساز به حساب می‌آید. سیم مفتولی دارای ویژگی‌هایی مثل انعطاف‌پذیری و مقاومت بالا است.. مفتول خام برای است.فاده در صنایع باید آماده شود، یعنی در ابتدای کار مفتول خام سخت و شکننده است.. آن را با نوردکاری سرد به رشته‌های مفتول تبدیل کرده و در کوره‌های مخصوص آنیل یا بازپخت حرارت می‌دهند در وقتی به مرحله سرخ شدن رسید آن را به هوای آزاد انتقال می‌دهند تا خنک شود. برای دیدن

در فرآیند سرد شدن شمش گداخته در حال تبدیل به مفتول، دمای درجه سانتیگراد را دمای بحرانی می نامند. در این دما کربن در آهن به صورت فاز پرلیتی شکل می گیرد. فاز پرلیت باعث سخت شدن آهن می گردد. سخت شدن مفتول باعث می گردد برای تولید مفتول کششی با مشکل مواجه گردیم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر