استرانسیم در شهر جدید اندیشه ( فروش, تولید و ساخت )

Strontium-1
Strontium-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..


طی چند سال اخیر توجه ها به کاهش خام فروشی باعث شده تا ارزش افزوده فراوری سلستین مورد توجه فعالان حوزه معدن در کشور شود و گروه هائی در زمینه تولید این ماده از سنگ معدن فعالیت کنند. دولت نیز اجازه بهره برداری به کسانی را می دهد که روی فراوری آن کار کرده و در نتیجه شرط لازم برای بهره برداری از منابع سلستین داشتن خط فراوری آن است..

غلظت این ماده در خاک نیز ممکن است. توسط فعالیت های انسانی، مانند دفع خاکستر ذغال سنگ و خاکستر زباله سوز، و ضایعات صنعتی افزایش یابد. است.رانسیم در خاک و آب حل می شود، به طوری که احتمال دارد در اعماق زمین حرکت کند و وارد آب زیرزمینی شود.

از است.رانسیم کربنات در  تولید اکسید و است.ات است.رانسیم، تولید لوازم الکتریکی و رسوب دهی سرب در حوضچه های الکترولیز روی است.فاده می شود.این ماده از مواد ضروری در صنایع تولید شمش روی می باشد که از مواد عمده از این صنعت محسوب می شود.کربنات است.رانسیوم برای سرب زدایی هنگام تولید الکترلیتی روی بکار می‌رود، این ماده با سولفات سرب یک جفت نمک ایزومورف تشکیل داده که قابل جمع آوری است. و به ‌این ترتیب میزان سرب در مجموعه کم می‌شود.استرانسیوم با آلومینیوم مذاب اضافه می‌شود تا برای قالب ریزی قابلیت بیشتری پیدا کند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر جدید اندیشه