اسیدفسفریک در شهر جدید اندیشه ( فروش, تولید و ساخت )

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.


در محلول آبی، این اسید با داشتن سه اتم هیدروژن یونیزه مانند یک اسید تری پروتیک رفتار می کند. یون های هیدروژن به ترتیب از بین می روند. یک اسید بسیار ضعیف نمک های این اسید می توانند با جایگزینی یک، دو یا سه یون هیدروژن تشکیل شوند.

می توان گفت روش متداول تولید اسید فسفریک در جهان روش تر است. که در آن ماده اولیه سنگ معدن بوده و تولید در حجم بالا و درجه خلوص پایین انجام می شود. در روش تر از واکنش اسید سولفوریک با سنگ فسفات است.خراج شده از معدن و خرد کردن آن (این سنگ به شکل فلوئور و آپاتیت است.) ، فسفریک اسید و گچ حاصل می شود.

کاربرد عمده و اصلی اسید فسفریک صنعتی در صنایع مهمی مانند صنایع دارویی، کود و کشاورزی و همچنین سموم و نیز مکمل های غذایی مربوط به دام و طیور است.. بعلاوه از این اسید در تولید فراورده های غذایی و نیز نوشابه های گازدار است.فاده می کنند. فسفریک اسید صنعتی در تمیز کردن سطوح و نیز جرم گیری آنها، انواع پاک کننده و در تصفیه پساب نقش دارد. این اسید ضعیف در ضد حریق سازی سطوح به عنوان عامل بازدارنده اشتعال کاربرد دارد. نکته مهم و جالب اینکه از اسید فسفریک با درصد خلوص درصد برای ترمیم کامپوزیت های دندانپزشکی بهره می برند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر جدید اندیشه