سولفات پتاس در شهر جدید اندیشه ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium sulfate-1
Potassium sulfate-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود


کود سولفات پتاسیم، بیشترین کاربرد این ترکیب معدنی است.. این کود شیمیایی می تواند برای برخی از محصولات کشاورزی مضر باشد اما است.فاده از آن در تنباکو، سبزیجات و میوه بسیار مفید است.. از دیگر کاربردهای آن می توان به صنعت شیشه سازی اشاره کرد. گاهاً

به طور کلی عنصر پتاسیم در درختان میوه فاکتور مهمی در عملکرد کیفی و کمی این محصولات دارد و تاثیر مستقیمی بر میزان مقاومت در برابر سرما، آفت و بیماری ها و تنش ها ناشی از شوری و خشکی دارد. است.فاده از کودهای حاوی پتاسیم در زمان قبل از کشت باعث زنده ماندن جوانه ها می شود.

سولفات پتاسیم یک جامد سفید رنگ است.. این ترکیب معدنی که در آب محلول است. را با نام های دیگری مانند سولفات پتاس، آرکانیت و یا پتاس گوگرد نیز می شناسند. فرمول شیمیایی این جامد سفید رنگ KSO می باشد. این ترکیب در کودهای شیمیایی به دلیل تامین پتاسیم و گوگرد مورد نیاز محصول، کاربرد زیادی دارد. بنابراین مهمترین کاربرد سولفات پتاسیم در کشاورزی است.. هرچند ترکیب معدنی سولفات پتاسیم در قرن چهاردهم توسط گلوبر و همکارانش شناسایی شد اما در قرن هفدهم این ترکیب را با نام آرکانیت معرفی کردند. سولفات پتاسیم ترکیبی از نمک اسیدی و قلیایی است.. فرآیند تشکیل آن، یک واکنش گرمازا است.. مزه سولفات پتاسیم، تلخ و در اتانول نامحلول است.. شعله حاصل از ترکیب سولفات پتاس با نیترات پتاسیم، بنفش رنگ می باشد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر جدید اندیشه