فروش پارچه در شرق تهران

the cloth-1
the cloth-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران واقع در منطقه یکی از مشهور ترین محله ها در تهران می باشند که می توان گفت بخشی از شمال تهران را نیز در بر گرفته اند. به بیان بهتر باید گفت که منطقه در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد وبیشترین محله های شرق تهران را شامل می شود. اما جالب است. بدانید که این منطقه، جزء مناطق وسیع شهر تهران می باشد که بخشی از آن جزو محدوده ی شمیرانات است.ان تهران نیز می باشد.

علاوه بر این، مراکز خرید و پاساژ های متعددی در این منطقه وجود دارد که از محبوب ترین آن ها می توان به پاساژ سپید، مرکز خرید دنیای نور، مرکز خرید هروی سنتر، مرکز خرید نگین شرق، مرکز خرید الماس هروی، مرکز خرید تیسفو، مرکز خرید پارسیان، مجتمع تجاری یاس هنگام و ... اشاره کرد.

محله های شرق تهران وسعت بسیار زیادی را از پایتخت در بر گرفته اند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، شهر تهران، شهری پهناور و وسیعی می باشد که مناطق بسیار زیادی را در درون خود جای داده است.. محله های شرق تهران  از جمله جاهایی است. که با شناخت با آن ها می توانید با بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق پایتخت آشنا شده و از آن ها دیدن کنید. در مطلب زیر، همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین معرفی تمامی آن ها پرداخته ایم. برای آشنایی بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کنید.


دستگاه‌های تابندگی به‌طورکلی به دو دسته‌ی تابندگی نخ‌های فیلامنت فلت و تابندگی نخ‌های ریسیده شده تقسیم می‌شوند. برای تابیدن نخ‌های فیلامنتی-ماشین‌‌‌های برگردان و دوباره پیچ براساس یک روال کلی مورد است.فاده قرار می‌گیرد. اما اخیراً توفوروان تویستر برای غالب نخ‌ها است.فاده می‌شود. پارچه‌های تولید شده با نخ‌های فیلامنت در ژاپن، در دنیرهای خیلی ظریف هم‌چون پارچه‌های لباس زنانه باکیفیت بسیار بهتر از ابریشم به‌صورت تولیدات جاری و عادی در آمده است.. اصول اساسی تکنولوژی تولید به منظور تقویت و افزایش کیفیت پارچه همان تکنولوژی تولید نخ‌های با دینر پایین و توان توفوروان تویسترها در این بخش است..

نرم افزار تخصصی کیفیت ویژگی های خاص مورد نیاز را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل می کند. سیستم با تجزیه و تحلیل تصاویر ارائه شده از طریق الگوریتم های قدرتمند تصویر و جمع آوری داده ها، کوچکترین نقص هایی را که یافتن آنها دشوار است.، ثبت می کند. یک نمای کلی گرافیکی از سیستم  بر روی خط تولید پارچه در شکل نشان داده شده است..

این ماشین‌‌‌ها برای داف اتوماتیک آسان و تولید بسته‌‌‌های حجیم نخِ تولیدی طراحی‌شده است.. گستردگی قابل‌توجه در کاهش هزینه مخصوصاً در مرحله‌‌‌ی ریسندگیِ نخ‌‌‌های مغزی ایجادشده است.. در ژاپن چشمه‌‌‌‌‌‌ی ریسندگی اُپن-اند در حال فعالیت بوده و تغذیه‌‌‌ی اتوماتیک باسرعت بالا با درام تمیزکننده‌‌‌ی داخلی و غیره. با گسترش و بهبود عملکرد ماشین‌‌‌ها درمجموع به جهت گسترش نخ‌‌‌های قابل ریسیدن و بهبود کیفیت نخ، از نکات مثبت این پیشرفت است.. در ماشین‌‌‌های ریسندگی اُپن-اند برای الیاف بلند نیز پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای وجود دارد. معمولاً سیستم ریسندگی اُپن-اند با سیستم روتور شناخته می‌‌‌شود، اما مدل‌‌‌های دیگر سیستم ریسندگی اُپن-اند مثل ایروُرتکس که بنام ماشین‌‌‌های سیستم ریسندگی پیچشی شناخته می‌‌‌شود نیز تولید می‌‌‌گردد. این ماشین‌‌‌ها هم عملاً در حال کار هستند و هم نمرات ظریف با سرعتِ تا متر در دقیقه تولید می‌‌‌کنند. به‌‌‌صورتی‌‌‌‌‌‌که رسیدن به یک تحول بزرگ و کامل را در ماشین‌‌‌های ریسندگی امکان‌‌‌پذیر ساخته‌‌‌اند.



( فروش ) های دیگر