مشاوره و اجرا پروفیل های فلزی در بومهن

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

از جاذبه‌های نزدیک به شهر رودهن، امامزاده سلطان مطهر است. که در مسیر جاده هراز و در فاصله ۵ کیلومتری شهر بومهن قرار گرفته است.. معماری بنای امامزاده مطهر دارای نقشه هشت ضلعی بوده و بنابر بر روایات، متعلق یکی از نوادگان امام صادق (ع) است.. در محوطه این بنا قبرهایی متعلق به دوران صفویه وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها از بین رفته است..


پروفیل های تولیدی در نورد سرد، کیفیت بالاتری دارد و می‌توان در کارهای ظریف‌تر از آن است.فاده کرد. و اما دسته آخر چهارپهلوهای ترانسی هستند که با دقت بسیار تولید شده‌اند و درکارهایی با ظرافت بالا مورد است.فاده قرار می‌گیرند.

خودروسازی، ساخت نمای ساختمان، ساخت لوله، درب و پنجره، دوچرخه، صنعت کشتی‌سازی و &#; همه به پروفیل‌های فولادی نیاز دارند. این محصول فلزی می‌تواند توخالی است. و می‌تواند به صورت مستطیل، مربع، شش ضلعی و دایره باشد. است.فاده از آن باعث بالا رفتن سرعت ساخت پروژه‌های عمرانی و ساختمان‌سازی می‌شود.

تیرآهن یکی دیگر از شناخته شده ترین انواع پروفیل ساختمانی است. که کاربرد فوق العاده زیادی در ساختمان سازی دارد. این پروفیل از دو بال و یک جان ساخته شده و از آن برای ساخت انواع تیر و ستون در ساختمان است.فاده می‌شود. تیرآهن به سه نوع IPE، IPB و INP تقسیم شده و با نماد I در نقشه‌های ساختمانی نمایش داده می‌شود. برای مشاهده نرخ لحظه‌ای این محصول می‌توانید صفحه



( مشاوره و اجرا ) های دیگر