اجاره پمپ بتن در شرق تهران

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بسیاری از تهرانی ها بر این باور هستند سکونت مدرن در شرق تهران به سال و زبانی که ارباب هرمز تهرانپارس را خریداری کرد باز می گردد. با این وجود تحقیقات صورت گرفته در عرصه شهرنشینی تهران نشان می دهد اولین نشانه از شهرنشینی مدرن در شرق تهران به زمان ناصرالدین شاه قاجار باز می‌گردد. در دوران پادشاهی قاجاریه بخش عمده‌ای از شرق تهران به کشاورزی و باغداری اختصاص داشت که در آن خانه های ویلایی برای گذراندن آخر هفته و تعطیلات احداث شده بودند.

تهرانپارس، نارمک، نیروی هوایی، تهران نو، پیروزی، مجیدیه، حکیمیه، سبلان و رسالت را می‌توان مهم‌ترین مناطق شرق تهران دانست. هر چند این محله‌ها از نظر سبک ساختمان‌سازی، بافت شهری و ترافیک شباهت‌های زیادی با هم دارند اما باید دانست که تفاوت‌های آنها نیز سبب تغییر شرایط خرید در این مناطق شده است.. مثلاً

بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.


در ساختمان‌های بلند، پمپ بوم اغلب به دلیل دسترسی بهتر آن ضروری است.. شرکت‌های ساختمانی می‌توانند از بالابرهای بوم برای پمپاژ سریع، آسان و ایمن بتن به طبقات بالا است.فاده کنند.و مطمئن شوند که روند ساخت و ساز طبق برنامه باقی می‌ماند.

این نوع پمپ معمولا برای پروژه های مناطقی است.فاده می شود که شرایط لازم برای تأمین برق مستقیم یا برق با توان بالا وجود نداشته باشد و سوخت دیزلی برای کارکرد پمپ است.فاده می شود. این موتورها از طریق سوخت خود می توانند مخلوط بتن را تا ارتفاعات بالا و مسیرهای طولانی هم فراهم سازد. از جمله کاربرد این نوع پمپ ها می توان به ساختمان های بزرگ، تونل، پل و غیره اشاره کرد.

پمپ زمینی بتن ریزی برای انتقال افقی بتن مناسب است.. در صورتی که اختلاف ارتفاع کم باشد و یا به عبارتی در پروژه های نزدیک به زمین، بتن ریزی با پمپ زمینی گزینه بسیار مناسبی می باشد. این پمپ ها امکان افزایش طول و دسترسی به محل هایی با مسیر پیچیده را دارا می باشند. سرعت بالا و امکان جابجایی راحت تجهیزات از دیگر مزایای بتن ریزی با پمپ زمینی است..



( اجاره ) های دیگر