مشاوره و اجرا پولیش کاری فلزات در شهر ری

Metal polishing-1
Metal polishing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..

علاوه بر این، اماکن مذهبی و آرامگاه‌های معروف دیگری نیز در شهر ری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامگاه ابن بابویه، آرامگاه بی بی زبیده، آرامگاه بی بی شهربانو، آرامگاه امام زاده عبدالله، آرامگاه امام زاده حمزه، آرامگاه جوانمرد قصاب، آرامگاه امام زاده ابوالحسن، آرامگاه امام زاده طاهر، آرامگاه امام زاده هادی، مسجد فیروزآبادی، مسجد افضلیه، آرامگاه جلال آل احمد، آرامگاه علامه علی اکبر دهخدا، آرامگاه غلامرضا تختی، آرامگاه میرزاده عشقی و&#; اشاره کرد.

طبق گزارش اداره‌ی آمار تعداد ساکنان شهرری در سال ، چیزی در حدود هزار نفر به ثبت رسیده است.. این جمعیت نشان از جذابیت منطقه برای طرافدارانش دارد. نکته اساسی جهت رفاه ساکنان این منطقه، توجه همزمان به ابعاد مختلف زندگی شهری و رشد تعاملات اجتماعی افراد است.. توجه به نیاز شهروندان با هدف تاثیر بر کیفیت زندگی آنها، به مسئولان این منطقه کمک خواهد کرد تا آینده روشنی را برای منطقه تهران رقم بزنند.


برای انجام این کار از دستگاه پولیش یا پرداختکاری که به آن گیلانس نیز می‌گویند، است.فاده می‌شود. این دستگاه همچنین ضایعاتی را که بر اثر برش فلزات ایجاد می‌شود، به خوبی از بین می‌برد. از دیگر مزایای این کار می‌توان به بهتر شدن ظاهر قطعات صنعتی، جلوگیری از خورده شدن و افزایش مقاومت این قطعات در برابر ساییدگی و تغییر حالت، جلوگیری از بروز مشکل بر اثر ریخته شدن مواد شیمیایی بر روی آن‌ ها، ایجاد مقاومت بالا در برابر نوسانات الکتریکی، افزایش مقاومت در برابر نقص‌ های سطوح مختلف و کنترل کردن اصطکاک ایجاد شده بر روی سطح مواد، اشاره کرد.

پرداخت ‌کاری سطح (Surface finishing) فلزات که به آن پولیش هم گفته می ‌شود به معنی صاف و براق کردن یا ایجاد تغییراتی برای رفع نواقص کار در سطح آن می ‌باشد. در واقع پرداخت کاری فلزات باعث بهبود ظاهر هر کار تولید شده می‌ شود. برای این کار از انواع دستگاه‌ های پرداخت‌ کاری مانند پولیش و گیلانس است.فاده می ‌کنند تا تمامی و یا اکثر ضایعات حاصل از برش را از بین ببرند. می ‌توان گفت پرداخت‌ کاری قطعات فلزی صنعتی یکی از مهمترین مراحل تولید آن ‌ها می‌ باشد که تأثیر زیادی بر کیفیت قطعات تولید شده خواهد داشت. این پرداخت‌ کاری علاوه بر زیبایی کار باعث جلوگیری از خوردگی و افزایش مقاومت آن‌ ها در برای تغییر شکل و سایش می‌ شود. همچنین مقاومت قطعات در برابر واکنش‌ های شیمیایی را افزایش خواهد داد و میزان اصطکاک سطحی را کنترل می ‌کند.

همانطور که گفته شد در آبکاری تنها لایه ای نازک برای محافظت از فلز بر روی آن ایجاد می شود، اما در صورتی که فلز خود دارای برآمدگی و یا فرورفتگی باشد، با آبکاری رفع نخواهد شد؛ برای رفع مشکل بیان شده پرداختکاری انجام می شود تا پیش از ورود به مرحله آبکاری محصول از لحاظ ظاهری بهترین شکل ممکن را داشته باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر