شمع کوبی در بومهن ( مشاوره و اجرا )

Piling-1
Piling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وهمچنین این دوشهرمتاثرازشهرتهران بوده وجمعیت آن روبه افزایش است. واگربخواهیم خیلی دقیق تروطبق مطالعات انجام شده بررسی کنیم ، شهربومهن حدود درصد مهاجرپذیرترازرودهن است. زیرا هزینه های بالای زندگی ومسکن درتهران منجرشده تا افراد به شهرهای مجاورتهران مهاجرت کنند.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..


شمع‌ها سازه‌ای نسبتا بلند و از جنس فولاد، چوب و بتن هستند که وظیفه‌ی انتقال بار از لایه‌های بالاتر به لایه‌های زیرین مناسب در اعماق خاک را بر عهده دارند. شمع‌ها بر اساس موارد گوناگونی مانند نحوه‌ی عملکرد و اجرا، اندازه و قطر و مصالحی که از آن ساخته می‌شوند به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند:

تولید شمع های چوبی با است.فاده از چوب درختان کاج و بلوط، بدون جدا شدن پوسته، انجام می گیرد. پوست چوب باعث ایجاد اصطکاک بین شمع ها و محیط اطرافشان می شود و بدین ترتیب شمع ها می توانند فشار بیشتری را تحمل کنند. معمولا این نوع شمع ها برای ساخت انواع اسکله است.فاده می شوند و به ندرت در سازه های دیگر کاربرد دارند.

امروزه در طراحی انواع برج و حتی ساختمانهای مسکونی برای ایجاد مقاومت و است.حکام بیشتر به ساختمانها پی ساختمانها را به گونه ای طراحی می کنند که بسیار مقاوم تر از گذشته می باشد و آن است.فاده از ستون های است. که در پی ساختمان کار گذاشته می شود که با این ستونها شمع زنی یا شمع کوبی در ساختمان می گویند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن