شمع کوبی در شهر جدید اندیشه ( مشاوره و اجرا )

Piling-1
Piling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.


اگر توزیع بار ساختمان یکنواخت باشد، ممکن است. یک درپوش شمع بتونی قرار داده شود که برای حمایت از ساختمان است.فاده می‌شود  و اجازه می‌دهد لوله شمع بندی به طور یکنواخت قرار گرفته و درپوش شمع به عنوان یک اتصال واحد برای کل پایه مورد است.فاده قرار گیرد.

با فرایند تغییر و تحول در ساختمان سازی و پیشرفت برج سازی و انبوه سازی در دنیای ساخت و ساز املاک و ساختمانها توجه به است.حکام و مقاومت بنا دو چندان شده است.. بطوری که بسیاری از مهندسین تا زمانی که ساختمانی آیتم های مربوط به دوام و است.حکام را نداشته باشد اجازه اتمام پروژه ساخت و یا اصطلاحا پایان کار را به ساختمان نمی دهند. حال در این مقاله می خواهیم بررسی کنیم که با روند رو به رشد برج سازی و ساخت و ساز مجتمع های بزرگ تجاری، مسکونی و سایر پروژه های ساخت مهندسین چه تدبیری برای دوام و است.حکام صد درصدی بناها اندیشیده و طراحی نموده اند.

شمع گذاری لوله باید بسته به نیروهای ساختمان ، شرایط حاکم بر خاک و نوع ساختمان‌های آن منطقه با دقت انتخاب شود. محل قرار گیری شمع ها توسط یک مهندس ژئوتکنیک تعیین می‌شود. سپس مهندس سازه با توجه به عمقی که باید به آن برسند ، در مورد مواد شمع بندی و اندازه شمع لوله تصمیم می‌گیرد. در مواردی که یک لوله شمع ریزی به عمق نمی‌رسد، شمع‌ها با است.فاده از اتصال ‌ها یا جوش‌های لب به لب متصل می‌شوند تا طول آن بیشتر شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه