فونداسیون در شهر جدید اندیشه ( مشاوره و اجرا )

Foundation-1
Foundation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.

این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.


برخلاف گذشته امروزه در سراسر جهان است.انداردها، قوانین و قواعد ویژه‌ای در صنعت ساختمان‌سازی وجود دارند و تمامی سازنده‌ها موظف هستند برای افزایش ایمنی و طول عمر ساختمان‌ها این است.انداردها را رعایت کنند. فونداسیون به عنوان یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های هر نوع ساختمانی شناخته می‌شود و از ابتدایی‌ترین مراحل ساخت به شمار می‌رود. از آنجایی که تمام وزن ساختمان و بارهای خارجی و داخلی از طریق ستون‌ها به فونداسیون وارد می‌شود، دقت در ساخت آن اهمیت و ارزش بسیار زیادی دارد. در ادامه مطلب بررسی می‌شود که فونداسیون چیست ، چه انواعی دارد و هدف از است.فاده از آن چیست و در نهایت چه نقشی در صنعت ساختمان‌سازی دارد.

پایه های دیواری، نوعی پی نواری هستند که برای پشتیبانی از دیوارهای ساختاری یا غیر ساختاری برای انتقال و توزیع بارها به خاک است.فاده می شوند. تمام فونداسیون ها در امتداد جهت دیوار نصب می شوند. ضخامت و اندازه زیربنا، بر اساس نوع خاک موجود در محل مشخص می شود. عرض زیربنا، عموماً بین تا برابر عرض دیوار در نظر گرفته می شود.

فونداسیون های گسترده در زمانی که بارهای ناشی از سازه بر روی ستون ها و دیوارها بسیار زیاد است.، مورد است.فاده قرار می گیرند. این کار به منظور جلوگیری از نشست غیریکنواخت شالوده های منفرد انجام می گیرد، بنابراین این نوع فونداسیون بصورت یک شالوده ی منفرد (شالوده مرکب) و برای تمامی عناصر باربر سازه طراحی می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه