نازک کاری در بومهن ( مشاوره و اجرا )

joinery-1
joinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


از جدیدترین متریالی که جهت آببندی سطوح در نقاطی همچون پشت‌بام، سرویس بهداشتی، بالکن‌ها و به کار می‌روند می‌توان به محصول آب‌ بند دوجزئی سهندشیمی اشاره کرد. این محصول از مزیت‌هایی همچون مقاومت بالا در برابر رطوبت، چسبندگی زیاد، انعطاف‌پذیری مطلوب، خاصیت آنتی‌باکتریال، اجرای آسان و برخوردار است..

می دانیم که در گچ کاری دیوار، تنها باید لایه روییِ دیوار سفید باشد، چرا که جلوه بیرونی و زیبایی دیوار تنها به لایه بیرونی مربوط است.؛ بنابراین به جای این که در لایه های زیرین دیوار از گچ خالص است.فاده شود، می‌توانیم از ترکیب گچ و خاک در این قسمت ها است.فاده کنیم. با انجام این کار نه تنها هزینه صرف شده برای دیوار کمتر می‌شود، بلکه ملات به کار رفته در آن نیز دیرگیرتر می‌شود. بنابراین قبل از گرفتن ملات، فرصت کافی برای پوشاندن دیوارها در اختیار خواهیم داشت.

عملیات ساختمان سازی را می‌توان به دو قسمت سفت کاری و نازک کاری تقسیم کرد. سفت کاری، ساختن اسکلت اصلی ساختمان و برخی از اجزای غیر سازه‌ای نظیر فونداسیون، ستون، دیوارهای پارتیشن، تیر و غیره را شامل می‌شود. در حالی که نازک کاری عملیاتی است. که به منظور پوشاندن اجزای ذکر شده در مرحله سفت کاری انجام می‌شود. برخی از فعالیت‌های انجام شده در نازک کاری عبارتند از: نقاشی دیوارها، عایق کاری، سرامیک کاریِ کف، نصب کلید و پریزها، سنگ کاری، برق کاری، نصب درها و پنجره‌ها و اتصال تأسیسات. در برخی منابع نصب و اجرای تأسیسات ساختمان به عنوان یک مرحله مجزا از سفت کاری و نازک کاری در نظر گرفته شده است.، اما در این جا آن را بخشی از نازک کاری در نظر گرفته‌ایم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن