پیمانکاری ساختمان در شهر جدید اندیشه ( مشاوره و اجرا )

Building contractor-1
Building contractor-2



&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)

و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.

شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.


قراردادهای پیمانکاری ساختمان صرفا در حوزه ساخت و ساز پروژه‌های مسکونی نیستند. بلکه می‌توان برای ساخت بازار خرید، راه‌اندازی واحدهای تفریحی یا فرهنگی، تونل‌ها یا حتی بزرگراه‌ها از پیمانکاران ساختمان کمک گرفت تا بتوانند با توجه به تخصص‌های خود پروژه‌ها را به بهترین شکل تکمیل کنند.

یکی از اصول اولیه مهمی که در پروژه‌های پیمانکاری ساختمان مطرح است.، محاسبه میزان مصالح مورد نیاز است.. پس از آن می‌توان نسبت به برآورد هزینه پروژه اقدام کرد. مشخص شدن این دو مسئله در طرح‌های عمرانی به عنوان اصولی مهم به شمار می‌روند و در متره و برآورد بررسی می‌شوند.

نحوه مشارکت در ساخت و ساز به این صورت است. که یک طرف به عنوان مالک زمینی را ارائه می نماید؛ و طرف دیگر تحت عنوان سازنده یا پیمانکار ساختمان هزینه های ساخت و ساز را عهده دار می شود.در انعقاد چنین قراردادی لزومی به ذکر قیمت زمین و …وجود ندارد.تنها کافی است. سازنده به عنوان مجری طرح متعهد شود که ساختمان را با کیفیت مورد نظر در زمان معین تحویل می دهد.در نهایت نیز مالک و پیمانکار در کلیت ملک با یکدیگر سهیم می گردند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه