کندن پی در شهر جدید اندیشه ( مشاوره و اجرا )

Digging up-1
Digging up-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.


وجود پی برای جلوگیری از نشست بیش ‌از حد یا نامتقارن ساختمان و جلوگیری از ریزش و واژگونی ساختمان در اثر تحمل نکردن بارهای وارده بر آن یک امر کاملاً مهم و ضروری است.. پی انواع بسیار مختلفی دارد که پی پلکانی یکی از این انواع است. و برای ساختمان ‌هایی مورد است.فاده قرار می‌ گیرد که دو تراز غیر همسطح دارند. نوع مناسب پی برای هر ساختمان، متناسب با وزن ساختمان، تمامی نیروهای وارده بر آن، مقاومت فشاری زمین، نوع خاک و غیره انتخاب می‌ شود. طرح ‌ریزی و اجرای پی کاری تخصصی است. که نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد و اگر به افراد نابلد سپرده شود تبعات جبران ناپذیری خواهد داشت.

براي محافظت از ميلگرد ها در برابر خوردگي (رطوبت و نمك ها ) روي آن را با بتن مي پوشانند . پوشش بتني ميلگرد حداقل ۵/ سانتي متر است. كه اين فاصله بر اساس نوع رطوبت و نمك هاي همراه تا ده سانتي متر افزايش مي يابد . براي حفظ پوشش بتني اطراف ميلگرد از فاصله نگهدار است.فاده مي شود .

مي توان به منظور عموميت بخشيدن به مساله انتقال نيرو بين سازه و خاك اطراف ،‌پوششهاي تونلها را هم از جمله پي هاي ويژه به حساب آورد. با اين ديد سازه هاي نگهبان ،‌مانند سپرهاي فلزي ،‌ديوارهاي جداكننده و غيره نيز پي ويژه به حساب مي آيند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه