گودبرداری در شهر جدید اندیشه ( مشاوره و اجرا )

Excavation-1
Excavation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.


در اینجا مهندسان تخمین می زنند که خاکی که به دست آمده می تواند در چه مواردی است.فاده شود. در صورتی که چنین کاربردی برای خاک پیدا شد باید در جایی نگهداری شود که مانع انجام راحت فعالیت های ساختمانی دیگر نشود. موادی که مورد نیاز نیستند باید به سرعت از محل دور و در جایی دفع شوند.

درب فلزی پایون افتخار دارد که در حوزه تولید درب و حفاظ فلزی خدمات منحصر به فردی را به مشتریان ارائه می کند. این مجموعه با بهره گیری از تکنولوژی های روز جهان و کادر مجرب متشکل از طراحان و معماران و مهندسین فنی توانسته است. لطافت طرح های زیبا را با سختی آهن تلفیق نماید.

به این مسئله دقت کنید که باید درست ساعت قبل از گودبرداری، عملیات خاک‌برداری به سازمان‌ها و مراجع گزارش شده و در نهایت پیمانکار نیز حتماً باید تأیید صلاحیت گردد. در ضمن لازم است. که مالک مجوز لازم برای شروع به کار را نیز دریافت کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه