مقوا و کارتن در بومهن ( فروش )

Cardboard and cardboard-1
Cardboard and cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..

وهمچنین این دوشهرمتاثرازشهرتهران بوده وجمعیت آن روبه افزایش است. واگربخواهیم خیلی دقیق تروطبق مطالعات انجام شده بررسی کنیم ، شهربومهن حدود درصد مهاجرپذیرترازرودهن است. زیرا هزینه های بالای زندگی ومسکن درتهران منجرشده تا افراد به شهرهای مجاورتهران مهاجرت کنند.


کارتن تلسکوپی: مانند کارتن بسته بندی موز کارتن دسته دار: مانند کارتن اسباب بازی کودکان کارتن سوراخ دار: مانند کارتن لبنیات کارتن یک درب: مانند کارتن هایی که برای هدایا است.فاده می شود. کارتن بدون درب: مانند کارتن بسته بندی یخچال و یا گاز

علاوه براین، کارتن هایی با چهار لایه، پنج لایه یا حتی بیشتر از آن هم بین دو دیوار بیرونی وجود دارد. با این حال، این نوع بسته بندی های مقوایی بسیار نادر هستند و فقط در شرایط است.ثنایی برای است.حکام بیشتر از آنها است.فاده می شود.

مقوای موج دار ماده ای است. با وزن نسبتا سبک و بیسار محکم و بادوام است. که در ساختار آن از لایه کافذ کرافت است.فاده شده است.. طبق اصول معماری یک کمان، بهترین تحمل کننده فشارهای سنگین خواهد بود. مقوای موج دار یا فلوت ( flute or corrugated ) بر همین اصل ساخته شده است..



( فروش ) های دیگر در بومهن