کارتن فلکسو در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.


فلکسو یک چاپ با فشار بالا است. که سطوح رنگی و غیر رنگی در ارتفاع های مختلفی از هم قرار دارند همچنین برای چاپ تمامی بسته بندی ها است.فاده می شود. در واقع اینطور می توان بیان کرد که متریال های مختلفی از بسته بندی های اولیه و ثانویه، را می توان به صورت محدود یا نامحدود چاپ کرد. برای چه اقلامی می توان از این نوع چاپ است.فاده کرد؟

در سال میلادی اولین ماشین چاپ در انگلستان اختراع شد که فرایند چاپ را با است.فاده از صفحات آنیلین نفت و لاستیک انجام می داد. اما در سال اولین ماشین چاپ فلکسو در آلمان اختراع شد و به تدریج توانست موفقیت ها و محبوبیت زیادی به دست آورد. پیشرفت این روش به قدری بود که امروزه به عنوان یکی از بهترین روش های چاپ در صنایع مختلف شناخته می شود.

در پشت غلطک مربوط به کلیشه غلطکی آغشته به رنگ است. نصب می باشد که به صورت کامل به کلیشه چسپانده مشود تا رنگ به کلیشه منتقل شود تا عکس و نوشته ها به همراه رنگ به سطح چاپی منتقل شود. بعد از انتقال چاپ فرآیند آنیلوکسی اتفاق می افتد که در این فرآیند مرکب از منبع خود به کلیشه می رسد و این مرکب به وسیله ی کلیشه به سطح چاپی انتقال می یابد.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در بومهن