مقوا و کارتن در بومهن ( فروش )

Cardboard and cardboard-1
Cardboard and cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

بومهن بر بخش اصلی تقسیم میشود، بومهن، گلخندان و طاهر آباد. بر اساس سرشماری سال جمعیت بومهن نفر و وسعت این شهر هزار هکتار مربع است.. این شهر در ضلع جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته و ارتفاع متوسط آن متر از سطح دریا و دارای آب و هوای کوهستانی و سرد است.. زبان رسمی مردم شهر بومهن فارسی است. و از آنجایی که این شهر یک شهر مهاجر پذیر است. از اقوام مازندرانی، کرد، لر، ترک، خراسانی و افعان را در خود جای داده است..


زیست محیطی: ما برای اینکه بتوانیم طبیعتی سالم و تمیز را به نسل آینده ی خود اهدا کنیم باید تمام تلاش خود را برای حفظ محیط زیست انجام دهیم. به همین منظور ما باید در تولیدات خود از کارتن های مقوایی که از مواد قابل بازیافت ساخته شده اند است.فاده کنیم تا در کنار است.فاده ی دوباره از آن بتوانیم زباله ی کمتری هم تولید کنیم.

علاوه براین، کارتن هایی با چهار لایه، پنج لایه یا حتی بیشتر از آن هم بین دو دیوار بیرونی وجود دارد. با این حال، این نوع بسته بندی های مقوایی بسیار نادر هستند و فقط در شرایط است.ثنایی برای است.حکام بیشتر از آنها است.فاده می شود.

در سال شخصی از بروکلین به نام روبرت گید که در زمینه ساخت ساک های کاغذی و چاپ فعالیت داشت، در حال آماده سازی سفارش یکی از مشتریان خود بود که با است.فاده از یک خط کش فلزی برای برش زدن بخش های تاخورده است.فاده نمود که به این نتیجه رسید می تواند با برش زدن مقوا به راحتی تعداد زیادی جعبه یا همان کارتن بسته بندی تولید کند.



( فروش ) های دیگر در بومهن