کارتن لمینتی در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



آرساسیا، آرساکیا، ارشکیه، اروپس، اروپوس، اَلرّی، اورپا، اورپُس، ائوروپوس، بت رازیکایه، حضرت عبدالعظیم، دورا، رِ، راجیس، راجیش، راجیک، راز، رازی، رازوک، راژس، راک، راکس، راکیا، راگس، راگو، راگیا، راگا، راگیانا، رام اردشیر، رام پیروز (رام فیروز)، رائی، راورُپُس، رای، رغه، رک، رگ، رگس، رگه، ری ارشیر، ریشهر، شیخ‌البلاد، ماد پایین، ماد راجیانا، ماد رازی، ماد راگیان، ماد رگیانا، ماد سفیلا، محمدیه، مدی، ئوروپوس.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

نقش‌برجسته یکی از شاهان ساسانی، احتمالاً اردشیر اول یا شاهپور نخست که تا زمان فتحعلی شاه قاجار در محل کوه نزدیک کارخانه سیمان ری قرار داشته‌است و به دستور فتحعلی شاه از بین رفته و نقش خود را به جای آن حجاری نموده بوده‌است.


در حقیقت، تفاوت این نوع کارتن، با بسته بندی های معمولی نیز در همین پوششی است. که بر روی کارتن ایجاد می شود. کارتن های معمولی نسبت به شرایط جوی و فشار حساس اند و سریع خراب خواهند شد. این امر می تواند محتویات درون آنها را نیز تحت تاثیر قرار دهد. این درحالی است. که کارتن های لمینتی به دلیل مقاومتی که در بسته بندی ایجاد می کنند، نه خود کارتن و نه محتویات درون آنها آسیب نخواهند دید.

کم ضخامت ترین نوع ورق در صنعت کارتن سازی می باشد که است.فاده خیلی کمی نسبت به فلوت های دیگر در این صنعت را دارد . قابل است.فاده برای ساخت انواع جعبه هایی مانند اسپری ، ادکلن ، لوازم آرایشی و … با بلندای . میلی متر و شمارش فلوت شمارش آن ها در هر متر خطی است..

برای تولید کارتن لمینتی، تولید کننده کارتن لمینتی باید مراحل چاپ و کارتن سازی لمینتی را به صورت جداگانه انجام دهد. مراحل تولید جعبه و کارتن لمینتی به این شکل است. که در ابتدا تولید کننده کارتن لمینتی، طرح مورد نظر را روی مقوا توسط ماشین چاپ افست چاپ می کند.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر ری