فروش کارتن دوز بادی در شرق تهران

Inflatable dose carton-1
Inflatable dose carton-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران که تراکم بسیار زیادی در این بخش دارد، منطقه را نیز تشکیل داده است.. این منطقه از جمله مناطق مشهور پایتخت بوده که با وجود محله های شرق تهران در تراکم بالا، بسیاری از جاذبه های گردشگری، تفریحی، و همچنین فرهنگی و مذهبی را درون خود قرار داده است.. منطقه از جمله مناطق مرزی شهر تهران می باشد که از شمال با خیابان پیروزی، از جنوب با خیابان خاوران، از شرق با بزرگراه بسیج و همچنین از غرب با خیابان شهریور همسایگی دارد. جالب است. بدانید که منطقه شهر تهران دارای محله می باشد که هر کدام از آن ها به تنهایی دارای جاذبه های گردشگری متنوع و متفاوتی می باشد. برای آشنایی بیشتر با محله های شرق تهران موجود در منطقه و همچنین بخش های مختلف آن، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.

تهرانپارس، نارمک، نیروی هوایی، تهران نو، پیروزی، مجیدیه، حکیمیه، سبلان و رسالت را می‌توان مهم‌ترین مناطق شرق تهران دانست. هر چند این محله‌ها از نظر سبک ساختمان‌سازی، بافت شهری و ترافیک شباهت‌های زیادی با هم دارند اما باید دانست که تفاوت‌های آنها نیز سبب تغییر شرایط خرید در این مناطق شده است.. مثلاً


بالای محل خروج منگنه ها دو عدد پیچ وجود دارد. پیچ دو پخی که در پایین قرار دارد شامل یک حرف S و یک حرف L است.. اگر از سوزن کارتن با ارتفاع پایه ۵ میلیمتر است.فاده میکنید حرف S باید بالا قرار بگیرد و اگر از سوزن کارتن با ارتفاع پایه ۸ میلیمتر است.فاده میکنید باید حرف L بالا قرار بگیرد.

صنایع بسته بندی که با کارتن های قطور سر و کار دارند برای دوختن کارتن ها به یکدیگر میتوانند از کارتن دوز ها است.فاده نمایند. مزیت است.فاده از کارتن دوز به جای چسب این است. که هم زمان کمتری صرف بسته بندی کارتن میشود و هم بسته بندی محکم تری نسبت به بسته بندی با چسب خواهند داشت. کارتن دوز ها به دو نوع



( فروش ) های دیگر