فروش کمپرسی در بومهن

dump-1
dump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

از دیگر جاذبه‌های شهر بومهن، امامزاده قاسم در روستای گلخندان است.. این امامزاده که احتمالا متعلق به دوره صفویه است. در نقطه‌ای مرتفع و با چشم انداز زیبایی به روستا قرار گرفته است.. سنگ قبرهای اطراف این امامزاده مربوط به دوره قاجار بوده و دارای نقش ها و نشانه هایی مانند تسبیح، قیچی، شانه و نقش‌های دیگری است.. روستای گلخندان در کیلومتری جنوب بومهن قرار گرفته و باغ‌های گیلاس، آلبالو، زردآلو، سیب و گردو فراوانی دارد.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.


چچیلاس، خانه شعبه‌های آنلاین کسب و کار هاست! مدیران و صاحبان کسب و کارها می‌توانند در کمتر از چند دقیقه شعبه آنلاین کسب و کارشان را در چچیلاس افتتاح کنند! شما با ثبت شعبه در چچیلاس در چند دسته‌بندی مرتبط با حیطه شغلی‌تان قرار می‌گیرید و از آنجایی که چچیلاس در رتبه‌بندی موتور‌های جستجو می درخشد، شما با این کار باعث افزایش بازدید و تعامل کاربران با کسب و کارتان خواهید شد. افتتاح شعبه دوم کسب و کارتان در چچیلاس، شما را هم به صفحه اول موتو‌رهای جستجو میرساند وازین طریق تمام کاربران اینترنت می‌توانند شما را به سادگی بیابند. بعلاوه، شما میتوانید آگهی خود را در صفحه خودتان ثبت کرده و با مشتریان‌تان ارتباط مستقیم داشته باشید که همگی به افزایش فروش و سود شما کمک خواهند کرد. همراهی با چچیلاس به معنای همراهی با تیمی متشکل از متخصصین و پشتیبانان حرفه‌ایست که امنیت خاطر را به شما هدیه میدهند.



( فروش ) های دیگر