مشاوره و اجرا گریتینگ در شهر ری

Grating-1
Grating-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.


این گریتینگ از چدن داکتیل تولید شده و نوع مناسبی برای است.فاده در فضاهایی با تردد بالای خودرو و یا پیست اسب سواری و … می باشد. این درپوش به دلیل هزینه قالب بسیار بالا در ابعاد محدودی تولید میشود و ابعاد آن معمولا درطول های سانتی متر و عرض های تا سانتی متر می باشد.

گریتینگهای کامپوزیتی یا فایبرگلاس مناسب جهت است.فاده در پوشش سطوح ،ودرصنایع مختلف مانندصنایع غذایی،صنایع شیمیایی،صنایع برق،آب وفاضلاب و&#;و درمحیط های که مقاومت در برابر خوردگی و تحمل باراز اهمیت ویژه ای برخوردار است. مورد است.فاده قرار میگیرد.

مزایای است.فاده از گریتینگ چیست ؟ یکی از دلایل انتخاب گریتینگ توسط پیمانکاران این است. که نسبت به سایر محصولات مشابه دارای مزایا و محاسن بسیاری می باشد و از بسیاری جوانب مقرون به صرفه است.. اکثر متخصصان، مهندسان و کارگران حوزه صنایع سنگین با گریتینگ سروکار دارند. بسیاری از پیمانکاران به دلیل اینکه امکان ساخت گریتینگ برای تمامی مکان ها و با شرایط جوی و محیطی مختلف با تحمل هر میزان فشار وجود دارد این محصول را به عنوان محصولی کاربردی و منحصربفرد می شناسند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر