تصفیه فاضلاب در شهرک صنعتی خوارزمی ( فروش, مشاوره و اجرا )

Wastewater treatment-1
Wastewater treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


نکته بسیار مهم در تمام روش های تصفیه فاضلاب صنعتی این است. که آلاینده ها پس از تزریق مواد شیمیایی یا اعمال روش های بیولوژیکی در کف مخزن یا است.خر ته نشین می گردد. جمع آوری این مواد به منظور جلوگیری از ایجاد لایه های عظیم لجن در کف است.خر توسط پل ته نشینی یا پل لجن روب، پل لجن روب دوار و

تصفیه فاضلاب صنعتی به روش فرایند دیسک بیولوژیکی دوار (RBCs) در تصفیه فاضلاب صنعتی به عنوان یک فرآیند تصفیه ثانویه است.فاده می شوند. فرایند RBC باعث می شود تا فاضلاب را با مواد بیولوژیکی در تماس باشند تا آلودگی های موجود در فاضلاب را قبل از تخلیه به محیط حذف کنند. فرآیند RBC معمولا در جایی است.فاده شود که فاضلاب برای تصفیه بیولوژیکی فاضلاب صنعتی مناسب باشد. این فرایند ساده تر از لجن فعال است. زیرا بازیافت پساب یا لجن لازم نیست. از مزایای فن آوری RBC می توان به مدت زمان تماس طولانی تر، سطح بالاتری از تصفیه نسبت به فیلترهای معمولی با سرعت بالا و همچنین کمتر حساس بودن اشاره کرد. فاضلاب شهری خام نباید مستقیما به سیستم RBC وارد شود. مخازن رسوب گذاری اولیه برای از بین بردن ذرات درشت و معلق همچنین روغن یا چربی قبل از فرآیند RBC مورد نیاز است..

قدرت اکسیدکنندگی ازن دو برابر قدرت اكسيد‌كنندگی  پراکسید هیدروژن می باشد.ازن در تصفيه پساب‌های حاوی تركيبات فنی به كار می‌رود.و هدف آن در تصفیه فاضلاب‌ صنعتی و پساب‌ محتوی ترکیبات فنلی، اکسید کردن این ترکیبات به مواد آلی واسطه است.. اگرچه سمی هستند ولی کاملا از نظر زیستی قابل تجزیه می‌باشند



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی خوارزمی