سختی گیر و رسوب زدا در شهرک صنعتی خوارزمی ( فروش, مشاوره و اجرا )

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک صنعتی خوارزمی در فاصله نسبتا زیادی از تهران واقع شده است.. اما احداث جاده کمربندی پاکدشت که دقیقا از مقابل این شهرک می گذرد، یک پروژه ملی بسیار بزرگ است. که فاصله تهران تا این شهرک صنعتی را به حدود دقیقه کاهش می دهد. این شهرک در مجاورت اتوبان و آزادراه تهران &#; مشهد قرار دارد و عرض . کیلومتری آزادراه فضای مناسبی را برای تبلیغات صنعتگران ایجاد کرده است..  به همین دلیل وزیر راه و شهرسازی راه های مختلفی را برای تامین هزینه های اضافی ساخت این جاده بررسی کرده و با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور، بیش از کیلومتر ساخته شده است..

شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شهرک صنعتی خوارزمی به یکی از بهترین و بزرگ ترین شهرک های صنعتی تهران تبدیل می شود و با است.ان تهران فاصله قابل توجهی دارد. با توجه به اینکه می توان مسیر این شهرک صنعتی به است.ان تهران را با است.فاده از جاده های مختلف کوتاه کرد، سرمایه گذاری هایی برای احداث جاده های جدید انجام شده است..


از مزایای مهم این شیرها این است. که بسیاری از کارفرمایان حجم ثابت مصرف روزانه خود را ندارند و یا در بیشتر اوقات این حجم در روزهای مختلف ثابت نیست، لذا می توان از فرمول طراحی سختی گیر به میزان حجم آب عبوری بین دو عمل احیا دست یافت و سپس شیر را برای آن حجم مشخص تنظیم نمود.

سختی گیرهای آب فقط به دسته های بالا محدود نمی شوند . انواع رسوب زداهای شیمیایی و فیزیگی نیز به دسته های بالا اضافه می شوند که بررسی تمامی آن ها در این مقاله امکان پذیر نخواهد بود . شرکت گرم لوکس با رویکردی علمی همواره تلاش بر این دارد تا بهترین انتخاب و محصولات را به شما معرفی کند و تامین کننده انواع سختی گیر و رسوب زدای آب در مدل ها و ظرفیت های مختف می باشد . با توجه به پیشرفت تکنولوژي محصولات مختلفی در این حوزه وجود دارند که گاهی با چند کالای ساده می توان مشکل تشکیل رسوب آب را به راحتی حل نمود .  شما عزیزان می توانید با مراجعه به قسمت مقالات

حضور کاتیون های دو ظرفیتی در آب مانند کلسیم، منیزیم، آهن، منگنز، است.رانسیوم و &#; باعث ایجاد سختی آب می شود. از آنجا که بین این کاتیون ها معمولا غلظت کلسیم و منیزیم نسبت به سایر دو ظرفیتی ها بیشتر است.، عمدتا سختی را ناشی از کلسیم و منیزیم می دانند. ولی واقعیت این است. که سایر دو ظرفیتی ها هم باعث ایجاد سختی در آب می شوند. در آب های زیرزمینی به دلیل عبور آب از لایه های خاک و انحلال نمک های موجود در خاک، عموما میزان سختی بالاتر از آب های سطحی است.. وجود سختی در آب از دیدگاه بهداشتی عارضه ای ندارد. اما وجود سختی در آب مورد است.فاده در صنعت جدا مساله ساز است.. بطور کلی از نظر میزان سختی دسته آب داریم:



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی خوارزمی