تصفیه فاضلاب در شهرک صنعتی فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Wastewater treatment-1
Wastewater treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.

یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.

شهرک صنعتی فیروزکوه طرح های صنعتی قابل واگذاری واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: تهران مساحت کل شهرک(هکتار): مساحت فاز عملیاتی(هکتار): . مساحت صنعتی(هکتار): تعداد قراردادهای منعقده: مساحت واگذار شده(هکتار): تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: فاصله ها فاصله تا فرودگاه: کیلومتر فاصله تا راه آهن: کیلومتر فاصله تا مرکزاستان: کیلومتر فاصله تا نزدیکترین شهرستان: کیلومتر فاصله تا گمرک: کیلومتر فاصله تا نزدیکترین بندر: کیلومتر امکانات آب: دارد برق: دارد تلفن: دارد گاز: دارد دسترسی اینترنت (بدون نیاز به گرفتن پیش شماره): دارد تصفیه خانه فاضلاب: دارد پست فشار قوی: دارد اطلاعات تماس مدیر شهرک صنعتی: تلفن: - دورنگار: آدرس شهرک صنعتی: واقع در محور تهران- فيروزكوه ؛ كيلومتر بعد از شهر فيروزكوه در فاصله كيلومتري شهر تهران ميباشد


جداکننده CPI با است.فاده از صفحه های فرم دهی شده و است.فاده از شتاب جاذبه این امکان را فراهم میکند که بازدهی بسیار بالایی در جداسازی روغن و آب حاصل شود. ساختار ساده این فرایند هزینه های ساخت و نگهداری را به صورت قابل توجهی کاهش می دهد. صفحات فرم دهی شده، به صورت مجموعه ای از صفحات پلاستیکی( تقویت شده به وسلیه رزین یا است.یل ضد زنگ) با افزایش سطح جداسازی، زمان ماند پساب عبوری را کاهش می دهد.

در حقیقت با توجه به قطعات و تکنولوژی‌های متعدد به کار رفته در این پکیج‌ها، اینگونه دستگاه ها می‌توانند مزایای فوق العاده‌ای را برای محیط های صنعتی و البته محیط زیست به ارمغان بیاورد. از جمله‌ی مزایای  دستگاه تصفیه فاضلاب شیمیایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

انعقاد را می توان از طریق افزودن نمکهای معدنی آلومینیوم یا آهن انجام داد. این نمک های غیر آلی بار ذراتی را که باعث کدورت آب خام شده است. را خنثی می کند. همچنین این ذرات را هیدرولیز میکند تا رسوبات اولیه نامحلول ایجاد شود تا سایر ذرات نامحلول را به دام بیندازند. انعقاد همچنین می تواند تحت تأثیر افزودن پلیمرهای آلی محلول در آب برای خنثی سازی بار ذرات انجام شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی فیروزکوه