دیگ بخار در شهرک صنعتی فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.

شهر صنعتی فیروزکوه در است.ان تهران و شهرستان تهران واق شده است. .که از مساحت کل ۵ هکتار برخوردار است..قراردادهای منعقد شده و واحدهای صنعتی این شهرک واحد است. که این واحد به بهره برداری رسیده اند. لازم به ذکر است. که طرح در شهرک صنعتی فیروزکوه در حال ساخت است.

شهرک صنعتی فیروزکوه طرح های صنعتی قابل واگذاری واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: تهران مساحت کل شهرک(هکتار): مساحت فاز عملیاتی(هکتار): . مساحت صنعتی(هکتار): تعداد قراردادهای منعقده: مساحت واگذار شده(هکتار): تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: فاصله ها فاصله تا فرودگاه: کیلومتر فاصله تا راه آهن: کیلومتر فاصله تا مرکزاستان: کیلومتر فاصله تا نزدیکترین شهرستان: کیلومتر فاصله تا گمرک: کیلومتر فاصله تا نزدیکترین بندر: کیلومتر امکانات آب: دارد برق: دارد تلفن: دارد گاز: دارد دسترسی اینترنت (بدون نیاز به گرفتن پیش شماره): دارد تصفیه خانه فاضلاب: دارد پست فشار قوی: دارد اطلاعات تماس مدیر شهرک صنعتی: تلفن: - دورنگار: آدرس شهرک صنعتی: واقع در محور تهران- فيروزكوه ؛ كيلومتر بعد از شهر فيروزكوه در فاصله كيلومتري شهر تهران ميباشد


در سیستم­های مختلفی که به بخار نیاز دارند، این بخار توسط دیگ بخار تهیه می­ گردد. در یک دیگ بخار با است.فاده از احتراق سوخت توسط مشعل، آب تا نقطه­ ی جوش حرارت می­ بیند و بخار تهیه شده از طریق لوله­ ها به تجهیزات و محل ­های مصرف منتقل می­ گردد. در واقع دیگ بخار یک مخزن تحت فشار است. که وظیفه­ ی آن تبدیل آب به بخار بوده و با توجه به اینکه حاوی آب و بخار در دمای بالاتر از درجه سانتیگراد می­ باشد، طراحی و عملکرد آن بر اساس قوانین و است.انداردهای بین­ المللی تعریف می­ گردد. این است.انداردها ممکن است. بر اساس دستورالعمل­ های کشور سازنده، قوانین کشور است.فاده کننده مانند بازدهی و مصرف انرژی، مدیریت هزینه­ ها و با گذشت زمان تغییر یابد. با توجه به این مطلب، مصرف کننده باید همیشه قوانین و است.انداردهای بین ­المللی و محلی را مدنظر قرار دهد.

این نوع از دیگ­ ها به دلیل میزان سطح تبادل حرارت بالا، بیشترین بازده­ی حرارتی را دارا هستند. اما به دلیل هزینه­ های ساخت بالا و پیچیدگی­ های آن مقرون بصرفه نمی­ باشند. همچنین به دلیل تعداد مسیر بالای دود، دمای گازهای خروجی به زیر نقطه ­ی شبنم رسیده و باعث خوردگی دودکش و حتی خود دیگ می­ گردد. همچنین این دیگ ­ها در معرض تنش­ های حرارتی بالایی هستند بویژه در مواردی که نوسانات ناگهانی رخ دهد، این امر منجر به آسیب رساندن به بدنه ­ی دیگ و ایجاد ترک می گردد. به دلیل موارد ذکر شد می­ توان گفت دیگ­های چهار پاس بلااستفاده بوده و تولید ها متداول نمی باشد.

دیگ بخار مخزنی بسته دارد که در یک طرف مخزن آب و در طرف دیگر آن حرارت و آتش قرار دارد که با کمک آتش، آب موجود تبدیل به بخار می شود و سپس از طریق تیوپ ها و لوله های خروجی بخار به بیرون هدایت می شود و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد، دیگ بخار در کل ساختاری پیچیده ندارد و کاملا ساده اما پیشرفته و مدرن است. و می تواند به راحتی و در مدت زمان کوتاهی شروع به فعالیت کرده و بخار لازم را تولید نماید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی فیروزکوه