دستگاه آب شیرین کن در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



علاوه بر این، مراکز خرید و پاساژ های متعددی در این منطقه وجود دارد که از محبوب ترین آن ها می توان به پاساژ سپید، مرکز خرید دنیای نور، مرکز خرید هروی سنتر، مرکز خرید نگین شرق، مرکز خرید الماس هروی، مرکز خرید تیسفو، مرکز خرید پارسیان، مجتمع تجاری یاس هنگام و ... اشاره کرد.

محله های شرق تهران با قرار داشتن در منطقه ، وسعت بسیار زیادی از ناحیه شرقی تهران را در بر گرفته اند. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به نارمک، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تهرانپارس، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، لشکر اشاره کرد. این مناطق دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی متفاوتی می باشند و در نتیجه با آشنایی با این جاذبه های گردشگری از محله های شرق تهران می توانید به سادگی از آن ها دیدن کنید و در نتیجه با این جاذبه های دیدنی متعدد و زیبا آشنا شوید.

نظام آباد را بسیاری به عنوان محله اصیل و قدیمی تهران یاد می کنند که در محدوده منطقه و ۸ قرار گرفته است.. از آنجایی که در دوران پهلوی نظامیان ارتش شاهنشاهی در این محله مستقر شده بودند بسیاری از محلی ها اسم این منطقه را نظام آباد گذاشته و از آن پس این نام در تهران همگیر شده است.. نظام آباد که امروزه به دلیل دسته های عاشورا و محرم خود شناخته می شود گاهی اوقات نیز به دلیل وجود خانه های خاص مشهور شده است.. در چند سال اخیر ساخت و سازهای تجاری در این منطقه رونق پیدا کرده و تیراژه یکی از مهمترین فازهای گسترش بخش تجاری در این منطقه می باشد


فرآیند شیرین سازی آب و نمک زدایی به منظور خارج کردن مواد معدنی از آب دریا روشی است. که آب مورد است.فاده برای صنایع گوناگون را تولید می نماید. همانطور که می دانیم بسیاری از صنایع برای پیشبرد فعالیت های خود نیاز به آب فرآوری شده دارند به همین منظور دستگاه آب شیرین کن صنعتی و یا اسمز معکوس نقش بسزایی در تصفیه این آب ها ایفا می کنند. به طور کلی ، بهره گیری از دستگاه آب شیرین کن برای پاکسازی آب بسیار به صرفه از از ساختن تصفیه خانه اختصاصی است..

شورابه تولید شده در مرحله اول دارای فشار کمی پایینتر از فشار ورودی آب خام به مرحله اول است.. معمولاً قشار شورابه برای غلبه بر فشار اسمزی مرحله دوم کافی است.. ولی امکان آن وجود دارد که به دلیل ملاحظات طراحی، برای افزایش فشار میان دو مرحله از بوستر پمپ است.فاده شود. بازیابی مجدد آب شیرین در مرحله دوم اسمز معکوس منجر به افزایش مقدار ریکاوری و افزایش میزان شوری در شورابه می شود. از اینرو طراحی دوبار گذر معمولاً با هدف افزایش درصد بازیافت آب شیرین و است.فاده حداکثری از منابع آب خام مورد است.فاده قرار می گیرد.

بادراختیار داشتن کادری متخصص و متعهد خدمات خود را در زمینه ی مشاوره و طراحی ، ساخت و تولید سیستم ها و فرایندهای جدید تصفیه آب، ساخت واجرای سیستم های تصفیه آب صنعتی و پکیج های تصفیه فاضلاب،دستگاه ضد عفونی کننده پدالی و دستگاه ضد عفونی کننده دست، آنتی اسکالانت، ممبران تصفیه آب صنعتی، سختی گیر اب، انواع فیلتراسیون و آب شیرین کن در سطح کشور می باشد



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران