سپتیک تانک در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران به ویژه محله هایی که در منطقه قرار دارند، دارای مزایای بسیار زیادی می باشند. ااز جمله مزایای محله های شرق تهران واقع در منطقه این است. که در بیشتر روز های سال، آب و هوای بسیار خوب و پاکیزه ای در این منطقه به ویژه در محله های شرق تهران قرار دارد. علاوه بر این، متروی تهران در منطقه نیز وجود داشته و در نتیجه دسترسی به مناطق مختلف آن را برای عموم مردم راحت تر کرده است.. همچنین، خطوط بی آر تی تا پایانه شرق تهران ادامه داشته و همچنین خطوط اتوبوس رانی نیز در تمامی محله های این منطقه قرار دارد. 

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند دارای محیطی با صفا و بسیار دیدنی و لذت بخش می باشد. این محله ها دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشند و همچنین با بازدید از هر کدام از آن ها می توان با تفاوت های بین محله ای تهران آشنا شد. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به شهید اسدی، صفا، زاهد گیلانی، دهقان، اشراقی، حافظیه، پیروزی، شورا، امامت، زینبیه، آَتیانی، تهران نو، دماوند، سرخه حصار، و همچنین نیروی هوایی اشاره کرد. با آشنایی با این محله ها بهتر می توانید با بخش های مختلف پایتخت آشنا شوید و همچنین برای گشت و گذار و تفریح اقدام کنید.

نارمک در گذشته به عنوان شاه راه اصلی ای که امامزاده صالح را به شرق و جنوب متصل می کرد شناخته می شد. در این آبادی نزدیک به یکصد نفر زندگی می کردند و حرفه اصلی آن ها باغداری بود. پس از دوران قاجاریه و با حضور رضاخان نارمک که به دلیل وجود باغ های انار شناخته می‌شد آهسته آهسته فرایند مدرن شدن خود را دنبال کرد و از سال به عنوان یکی از بخش های اصلی تهران به حساب آمد. مهمترین بخش نارمک میدان هفت حوض می باشد که از دیرباز آنرا به عنوان نماد این محله و حتی شرق تهران به حساب می آورند. بازار هفت حوض که در نزدیکی همین میدان راه اندازی شده است. از چهارراه سرسبز آغاز شده و به انتهای خیابان آیت منتهی می شود.


سپتیک تانک ها شامل دو بخش هستند، بخشی که برای تجمع لجن در نظر گرفته شده و بخش دوم که برای زلال سازی آب مورد است.فاده قرار می گیرد. یکی از مناسب ترین و بهداشتی ترین روش ها، برای دور ریز پساب سرریز شده از سپتیک تانک فاضلاب، هدایت از طریق مسیر لوله کشی فاضلاب است.. هم چنین است.فاده از لوله های منفذدار، موجب می شود که در ناحیه کم عمق، پساب خروجی از مخزن سپتیک در عمقی نزدیک سطح رها شود.

در سال‌های ابتدایی بخاطر جلوگیری از نفوذ پساب درون گند انبار به خاک و آب اطراف با ایزوگام نمودن درون سپتیک بتنی مشکل را مرتفع می‌نمودیم و در ادامه حتی بیرون دستگاه را ایزوگام نمودیم. ولی باز هم مشکلاتی برای این سیستم پیش می‌آمد. سپتیک تانک بتنی را نمی‌توان افقی تولید کرد مگر اینکه این موضوع بصورت درجا انجام گیرد. در این حالت نیز بدلیل بالا بودن سطح آب زیر زمینی امکان بتن ریزی وجود ندارد. لذا در مازندران و تمامی شهر‌های آن باید از سپتیک تانک پلاستیکی فشرده است.فاده نمود.

تانک سپتیک آماده به دستگاهی گفته میشود که بتوانیم در کارخانه تولید کرده و فقط در محل پروژه جاگذاری و آماده بهره برداری باشد. این نوع سپتیک تانک ها می توانند از جنس فایبرگلاس یا پلی اتیلن نیز باشند. البته جنس این سپتیک تانک بر حسب نیاز مشتری می تواند تولید گردد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران