دستگاه آب شیرین کن در شهرک صنعتی پیشوا ( فروش, مشاوره و اجرا )

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


در دومین روش نمک زدایی، از جریان الکتریسیته جهت جداسازی آب و نمک است.فاده می شود. در این روش با قراردادن الکترود در آب و ایجاد جریان الکتریسیته باعث راندن یونهای سدیم و کلر موجود به سمت کاتد وآند می شود به این ترتیب یونهای نمک از اب جداسازی می شوند. یکی از ویژگیهای کلیدی این روش تصفیه آب این است. که مقدار انرژی مورد نیاز به مقدار نمک موجود در اب بستگی دارد در نتیجه این روش برای حذف مقدار زیاد نمک مانند نمک موجود در آب نیازمند صرف انرژی بسیاری است..

طراحی آب شیرین کن صنعتی در بخش اسمز معکوس مستلزم شبیه سازی دقیق فرایند RO با نرم افزارهای رایانه ای مورد تأیید تولید کنندگان ممبران است.. رعایت الزمات و شاخص های طراحی براساس دستورالعمل هایی که تولید کنندگان ممبران تدوین کرده اند برای دستیابی به کارایی و طول عمر ممبرانها بسیار ضروری است.. متأسفانه بسیاری از سازندگان فاقد صلاحیت دستگاه های آب شیرین کن صنعتی بدون توجه به الزامات طراحی نسبت به ساخت پکیج آب شیرین کن اقدام می کنند که نتیجه آن طول عمر پایین ممبران، کیفیت پایین آب شیرین و خرابی های متعدد در طول مدت بهره برداری خواهد بود.

همچنین به علت اینکه دستگاه‌های تصفیه آب دریا در ابعاد مختلف ساخته میشوند قیمتهای نهایی نیز بسیار متفاوت خواهد بود. اما بهتر است. بدانید که هرچه دستگاه‌های آب شیرین کن دریایی RO در ابعاد بزرگتر ساخته شوند از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر خواهند بود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی پیشوا