دیگ بخار در شهرک صنعتی پیشوا ( فروش, مشاوره و اجرا )

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


بویلر ایران با داشتن مدیریتی مجرب و مشتری مدار همواره سعی داشته تا در طول این سال ها علاوه بر بهره گیری از علوم فنی و آخرین تکنولوژی های روز دنیا، نظرات کارشناسانه و حرفه ای مشتریان را در جهت بهبود کیفیت و ارتقاء تولیدات خود پذیرا بوده و بکار گیرد تا رضایت مشتریان را همچون گذشته در است.فاده از تولیدات خود بدست آورد.

رابطه­ ی حاکم بر مخازن جدار نازک بصورت σ=pr/t می ­باشد. که در این رابطه p فشار دیگ، r شعاع است.وانه و t ضخامت ورق دیگ می ­باشد. در صورتی که ضخامت ورق افزایش داده شود فشار قابل تحمل دیگ افزایش می ­یابد ولی هزینه و شکل­ دهی ورق ضخیم­تر دشوار می­‌باشد.

همانطور که مشاهده می کنید، کارایی این نوع از محصولات بسیار زیاد است.، به همین دلیل باید در تولید و طراحی آنها اصول و دستورالعمل های مختلف در اولویت قرار گیرد. به دلیل اهمیت کاربرد این محصولات، سودجویان بسیاری در بازار هستند که در صدد فروش محصولات تقلبی خود می باشند، آنها معمولا هزینه ی کمتری را برای خرید پیشنهاد می دهند تا از این طریق بتوانند توجه خریدار را به سوی خود جلب کنند. در نظر داشته باشید که هیچ ارزانی، بی دلیل نخواهد بود. محصول با کیفیت خریداری کنید تا بتوانید برای مدت طولانی از کارایی آن برخوردار باشید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی پیشوا