دیگ بخار در شهر سنگ تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 

فروش سنگ طبیعی در غرفه های یک بازار سنگ به مراتب بیشتر از انبارهای سنگ تکی است. و اغلب خریداران نیز ترجیح می دهند به جای مراجعه به چندین نمایشگاه یا انبار مختلف، به یک بازار سنگ مراجعه کرده تا بتوانند از بین تنوع بی شمار سنگ های طبیعی، سنگ دلخواه خود را خریداری نمایند.

گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.


دیگ بخار در صنعت های گوناگون ائم از: صنایع غذایی، صنعت داروسازی، صنایع نفت و گاز پتروشیمی، صنایع کاغذ سازی، صنایع کشاورزی و تولیدات قارچ، صنایع پلاستیک سازی، صنایع نساجی، صنایع قند و شکر، صنایع چرم سازی و تولیدات روکش صندلی، صنایع شیمیایی و همچنین در نیروگاه های حرارتی این دیگ مورد است.فاده قرار میگیرد و کارایی زیادی دارد.

همانند آنچه در شکل زیر مشاهده می­ شود نوع اصلی درام دیگ واترتیوب، به صورت شیب­ دار می ­باشد که همانطور قبلا گفته شد، بر اساس قانون ترموسیفون عمل می­ نماید. آب تغذیه به درام طولی قرار گرفته در بالا وارد شده و به سمت پایین سرازیر می ­شود. با حرارت دیدن آب دمای آن افزایش یافته و چگالی آن کاهش می­ یابد. این اختلاف چگالی باعث جریان طبیعی به سمت بالا شده و جریان مجددا به درام بالایی وارد شده و ذرات بخار به سطح آب رفته و بدین صورت بخار تولید می­ شود. ظرفیت این بویلرها معمولا از / تا تن در ساعت می­ باشد.

طرز کار این سیستم همان طور که قبلا گفته شده است. با یک چرخه مهندسی صورت میپذیرد که در متن بالا توضیح داده شده است. اما در رابطه با طرز کار دیگ بخار در بعد از راه اندازی مواردی است. که باید به آن ها توجه کنید ؛ برای نگهداری از دیگ بخار رعایت این مولفه ها میتواند کاربردی باشد، سیستم های بخار دارای یکسری تله در هر رادیاتور هستند که برای کمک به کاهش فشار بیش از حد است.فاده میشوند، این تله ها هر سال عمر مفید خود را میکنند یا کارآیی آن ها نزول پیدا میکند، به همین دلیل باید به دقت نگهداری گردند تا زمانیکه بتوانند به درستی عمل نمایند و خطایی در خروجی آن ها ایجاد نگردد مراقبت از تله بخار کمک شایانی در سیستم بخار برای قدرتمندی و کارآمدی بالا خواهند داشت اما این کار بسیار فرسایشی و طاقت فرساست توصیه ما به شما اینکه به صورت دوره ای عملکرد دیگ بخار خود را بررسی کنید و یا اینکار به یک تکنیسین بسپارید. می توانید جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. nd&#; fohv



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر سنگ تهران